Sondajul relevă că serviciile furnizate cetăţenilor de către instituţiile publice nu s-au îmbunătăţit în 2007. Cu toate acestea, majoritatea celor chestionaţi, circa 60%, consideră că funcţionarii publici pe care i-au întâlnit la ghişee au avut o atitudine amabilă. Doar 6% dintre repondenţi au apreciat în mod negativ atitudinea funcţionarilor, catalogând-o ca fiind nepoliticoasă sau ironică. De asemenea, circa 65% dintre cei intervievaţi consideră că funcţionarii s-au arătat interesaţi de rezolvarea cererii pe le-au adresat-o. Numai 10% susţin că funcţionarii au fost reticenţi faţă de cererile lor.
Şi programul de lucru din instituţiile publice a fost considerat accesibil de către 70% dintre cei care au răspuns la întrebările sondajului. Studiul mai relevă faptul că o treime dintre români au avut nevoie, de cel puţin 3 ori, de funcţionarii de la taxe şi impozite. A fost cel mai solicitat serviciu pe parcursul anului trecut. Studiul a fost realizat la nivel naţional, pe un eşantion de 1208 de persoane, iar marja de eroare este de 2,82 %.
Antena 3