Antena 3 CNN Actualitate Păţania unui român pe aeroportul Otopeni, la plecarea din ţară: "Aşa am pierdut 1.000 de euro. A fost foarte neplăcut"

Păţania unui român pe aeroportul Otopeni, la plecarea din ţară: "Aşa am pierdut 1.000 de euro. A fost foarte neplăcut"

Un bărbat din Bucureşti care voia să plece cu familia în vacanță cu destinația Stockholm a avut parte de probleme neașteptate pe aeroportul Otopeni.

patania unui roman pe aeroport otopeni la plecarea din tara bani cazare pierduti
Păţania unui român pe aeroportul Otopeni, la plecarea din ţară: "Aşa am pierdut 1.000 de euro. A fost foarte neplăcut" Sursa foto: pixabay
de Claudia Popovici    |    12 Iun 2023   •   17:34

Mai exact bărbatul, care avea bitele pentru toată familia pentru a pleca într-o vacanță la Stockholm, acuză compania aeriană că au anunţat anularea zborului prea târziu, context în care şi-a pierdut banii daţi pe cazare, întrucât nu exista opțiunea de rambursare a banilor sau de anulare gratuită a rezervării.

„Pe 1 iunie, am avut biletele cumpărate pentru toată familia, să plecăm în Stockholm. Mi-au dat mail că zborul este anulat cu două ore înainte, la intrare în Aeroportul Otopeni, fără niciun motiv, nici măcar cu o zi înainte. Adică, dacă ar fi întârziat două minute mailul, aș fi văzut pe ecranele de afișare. Zborul era undeva seara, pe la 19:00, cred că la ora 17:00 sau cu aproximație am intrat în aeroport", a povestit bărbatul pentru gândul.ro

"Aşa am pierdut 1.000 de euro. A fost foarte neplăcut"

"În geam era un afiș A4 pe care scria că, pentru alte probleme, să sunăm la call-center, unde este un tarif de 1,19 euro cenți pe minut, ceea ce mi se pare foarte mult în zilele noastre. Era joi, ne-au dat variantă de zbor duminică, întrucât a doua zi mai era un zbor, dar locurile au fost limitate și n-au putut să ofere decât câtorva pasagerii – cred că 20 s-a menționat, din 200, probabil, cât are un zbor normal.

Citeşte şi: "Nu vom mai călca pe aici. Copiii s-au speriat foarte tare" | Ce a păţit o familie de turişti români aflată în vacanță în insula Thassos

Eu am fost foarte supărat, pentru că aveam cazare luată în Stockholm – cazările sunt tot mai ieftine, era undeva la 1.000 euro cazarea pentru patru nopți.

N-am avut nici inspirația să aleg o cazare la care puteam să fac o rambursare sau să fac o anulare gratuită. Practic, am primit un mesaj de la Booking că o să plătesc prețul integral, chiar dacă nu mă prezint acolo – deci foarte, foarte neplăcut”, a mai povestit bărbatul despre incidentul cu Wizz Air.

×
Citește mai multe din Actualitate
» Vezi toate știrile din Actualitate
Cele mai noi știri
Parteneri
x close