Din aer se vede cel mai bine. Pasajul Basarab şerpuieşte prin mijlocul Capitalei de-a lungul a doi kilometri. De peste Dâmboviţa, de la bulevardul Vasile Milea pânã la intersecţia Căii Griviţei cu Nicoale Titulescu.
La sol, structura de metal a fost aşezată cu grijă. Dar, încă se mai lucrează. Se lucrează, ce-i drept cu întreruperi din 2008, când a fost pus primul cancioc de beton. Când va fi gata, pasajul Barasarb va intra direct în top.
Structura masivã de metal are 42 de metri de la o latură la alta, ceea ce îl face cel mai lat pod din Europa. Se sprijină pe doi piloni de 80 de metri înălţime, conectaţi la 3.000 de cabluri capabile să-i susţinã structura masivã de metal. Iar ca să fie cel mai rezistent, în structura sa au intrat 76 de mii de metri cubi de betoane armate.
Edilii spun cã o dată inaugurat pasajul Basarab, o călătorie cu maşina din Drumul Taberei până la Piaţa Victoriei nu ne va lua mai mult de 20 de minute.