Trenurile au întârziere, iar călătorii s-au revoltat. Din cauza penei de curent, nu funcționează tabelele electronice de plecări/sosiri din Gara de Nord, așa că oamenii au format cozi mari la Biroul de Informații, pentru a se interesa despre situația trenurilor aflate în circulație.
Nici casele de bilete nu au fost funcționale pe perioada întreruperii energiei electrice, fapt care a întins la maximum nervii călătorilor.
Ultima pană de curent majoră în Gara de Nord a avut loc în august 2020. Atunci a fost afectată atât Gara de Nord cât și sediul Ministerului Transporturilor. Pana de curent a provocat la acel moment disfuncționalități și în circulația tramvaielor și troleibuzelor Societății de Transport București.
Au fost probleme și la Metrorex din cauza penei de curent. Iluminatul normal din stații s-a oprit, dar a pornit automat cel de siguranță.
Compania de stat Transelectrica a anunțat la acel moment că pana majoră de curent care afectase Gara de Nord, circulația tramvaielor, troleibuzelor și a trenurilor de metrou, a fost cauzată de un „incident” în cadrul unor lucrări de retehnologizare.