„Am avut minunata şansă să fiu sechestrată şi plimbată câteva sute de metri de un taximetrist supărat ca am îndraznit să cer bonul fiscal sau returnarea banilor plătiţi pentru cursa efectuată. Pe sistemul: daca nu poţi să fraiereşti clientul, îl intimidezi. M-a lasat să cobor când s-a convins că vorbeam într-adevăr cu operatorul de la 112. Nu nu am primit nici bon fiscal, nici banii înapoi. Până vine Moşul de la Sectia 1 Poliţie, acest taximetrist cu profil de tătăiţă care plimbă nepoţii prin parc preia, în continuare, comenzi de la clienţi”, a scris braşoveanca pe pagina de Facebook.
Contactat de newsbv.ro, şeful Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului, Sorin Susanu, a declarat că „este o situație pentru care ne autosesizăm şi o vom cerceta. Nu avem o reclamație din partea consumatorului, dar nu este nevoie. Vom verifica dacă sunt reale informaţiile prezentate și, dacă da, este o practică incorectă a prestatorului de serviciu și poatre fi amendat cu până la 5.000 de lei”.