Interesele oculte din jurul companiei de stat „Plafar” au fost la un pas de a pune cruce unui simbol naţional.
Aseară aţi văzut la Sinteza Zilei cum Plafar şi-a pierdut, în trei ani, întreaga infrastructură naţională prin biroul notarial al Ioanei Băsescu. Însă cea mai scadaloasă mutare a avut loc în 2007. Pe atunci, "Plafar" îşi vindea cel mai de preţ bun al său, numele, pentru o sumă infimă Şi nu oricui. Centrofarm-ului, un lanţ de farmacii condus de Catia Rădulescu, soţia preşedintelui CJ Ilfov din partea PDL, Cristache Rădulescu.
Brandul „Plafar” ajunge în portofoliul Centrofarm în 2007, cu doi ani înainte de intrarea în insolvenţă. În conturile instituţiei româneşti trebuia să intre un milion de euro. A primit, în schimb, 230.000 de euro şi o bătaie pe umăr.