Aproape 300 de magazine Lidl din toată ţara au fost controlate de comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, fiind găsite mai multe nereguli, printre care legume şi fructe stricate, vânzarea unor produse cu diferenţe de gramaj, condiţii de depozitare necorespuzătoare, cu rugină şi reziduri.
Reprezentanţii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor au informat astăzi, în cadrul unui comunicat de presă, că a fost desfăşurată, în ultimele zile, o amplă campanie de verificare a modului în care sunt respectate prevederile legale în vigoare, în domeniu, în magazinele operatorului economic SC Lidl Discount SRL.
Citește și: Cel mai cunoscut fast food din Gara de Nord, închis de ANPC: "Nu vreau să îmi imaginez ce e în bucătărie"
Au fost verificate 295 locaţii din întreaga ţară, iar în urma neregulilor constatate, comisarii ANPC au aplicat 757 de amenzi contravenţionale în valoare de circa 7,5 milioane lei.
De asemenea, au fost oprite definitiv de la comercializare produse neconforme, în valoare de 120.000 de lei.
“Ciupitul la cântar a devenit o formă de comerţ. Ciudat este că niciodată nu se gândeşte nimeni să adauge un pic, astfel că totdeauna iese în pagubă consumatorul! Dacă ştii că procesul tehnologic scade cantitatea, cum se întâmplă că nimeni nu pune puţin în plus, pentru a preveni scăderea! Lidl este corigent la cântar şi nu numai!”, a declarat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC, potrivit news.ro.