"Pe un site de media am citit următoarea schemă: La ce se uită românii. Românii s-au îngrămădit într-un cort pentru a vedea un nou episod din viaţa lui Leo de la Strehaia. Deci, cu toată dragostea, am auzit şi am contrat de fiecare dată discursul ipocrit. "De ce daţi numai mizerii la televizor? De ce? Iată, sunt oameni valoroşi care sunt nepromovaţi. De ce nu apar la televizor şi valorile?" Păi iată de ce. Este foarte simplu. În televiziune, este cea mai directă legătură între cel care face produsul şi cel care vrea produsul şi cea mai directă legătură e ratingul. Eu dacă fac acum emisiune, mâine dimineaţă primesc audienţele şi ştiu câtă lume s-a uitat la mine la ora aia. Dacă a fost numărul mic, trebuie să ştiu ce a contat pentru lume. Dacă am scor mare, iarăşi ştiu la ce m-am referit. Aici nu vorbim de posturile în insolvenţă perpetuă, care trăiesc din bani negri, ci la posturi comerciale, care trăiesc din reclame. Sunt unele care trăiesc din bani din serviete, de la servicii. Altele trăiesc din bani din reclame. Deci aş vrea să fiu scutit de acest discurs ipocrit, "vai de mine, de ce la televizor nu vorbiţi despre lucrurile importante, de ce nu aduceţi olimpici în platou?"
"Realitatea este că românii se uită la şatră, cântând în cort. Ne furăm singuri căciula? Dacă ieşi pe stradă şi îi întrebi, toată lumea zice de Animal Planet, de Mezzo, imediat cum ajung acasă, le dau pe harneală, hai cu egalarea!", a explicat Badea.