Din reţeaua unui hipermarket, s-au vândut 90 de tone de carne de mici. La un calcul simplu, asta înseamnă încasări de 350.000 de euro doar din vânzarea caserolelor cu carne de mici.
Cum micul "se stinge" cel mai bine cu o bere rece, acest tip de băutură s-a vândut cel mai bine, spun comercianţii. Adică, 230.000 de litri de bere, cu 70% mai mult decât în zilele obişnuite. Aşadar, românii au lăsat într-un singur centru comercial aproape 250.000 de euro pe bere.
De profituri uriaşe s-au bucurat şi hotelierii de pe litoral. Şi hotelierii şi patronii de cluburi au dus-o bine. Aproape toate camerele de pe litoral au fost ocupate. Potrivit reprezentanţilor hotelurilor, încasările au depăşit prognoza cu circa 9%.
De departe însă cele mai câştigate au fost cluburile, mai ales cele din Mamaia. Umplute până la refuz de tinerii de bani gata, acestea au avut vânzări record.
În acest an, 30.000 de turişti s-au aflat pe litoralul românesc în minivacanţa de 1 mai.