”Corpul de Control, aşa cum îl văd eu, nu este un element coercitiv, este un instrument administrativ la dispoziţia ministrului pentru a se informa despre anumite structuri. Faptul că acest corp de control merge acolo, corpul de audit merge acolo sau că alţi specialişti, secretari de stat merg şi se informează şi fac analize şi sinteze pe care apoi mi le prezintă nu înseamnă că avem un aparat represiv.
Este un aparat de informare, administrativ. El a avut o mulţime de misiuni, începând de la deszăpezire, plecând pe constatare, motive tehnice la flota TAROM, pentru care au imobilizări la sol, sau altfel de acţiuni de acest fel. Ei le vor face regulat, vor raporta şi pe baza lor şi a analizei de management, pentru că fiecare dintre ei are o anumită specialitate, merge pe lucrurile pe care le cunoaşte. Evident că în procesul de management avem şi aspecte economice, şi de organizare, şi de disciplină. Ei sunt mai mult pe partea de disciplină, pentru celelalte aspecte avem alte instrumente la dispoziţie”, a spus ministrul Dan Costescu, într-un comunicat remis presei.
De asemenea, ministrul Transporturilor a spus că va face controale periodice și pe şantierele autostrăzilor, pentru a verifica fiecare etapă de construcţie, şi se declară ”spaima şantierelor”.