Poate ar trebui să învăţăm de la vecinii bulgari, unde Ministerul Turismului din această ţară a realizat 20 de clipuri de promovare a destinaţiilor mai puţin cunoscute.
Este unul din cele 20 de clipuri realizate de ministerul Turismului din Bulgaria pentru a promova destinaţiile interne mai puţin cunoscute.
Cum şi ţara vecină a fost afectată puternic de pandemie, autorităţile de acolo fac tot posibilul pentru a salva turismul de la faliment.
Pagina de Facebook a Ministerului Turismului este plină de clipuri care îi promovează insistent pe ministerul Economiei şi pe un secretar de stat care se ocupă de turism.
Pe ici pe colo, sunt strecurate şi câte două-trei clipuri cu artişti care ne îndeamnă să vizităm România.
În tot acest timp, destinaţii de vis din ţară au parte de zero promovare. Spre exemplu, Trovanţii din Buzău.
Şi Podul lui Dumnezeu din Mehedinţi este ignorat de autorităţi.
Ne oprim şi la Grădina Zmeilor din Sălaj, loc de vis, unic în Europa. Însă tratat cu indiferenţă de MInisterul Turismului.
România a pierdut de mult bătălia cu Bulgaria pentru atragerea turiştilor străini. Şi dacă autorităţile nu schimbă strategia, va pierde bătălia şi pentru atragerea turiştilor români.