Eugen Ispas, şeful Comisiei de anchetă, a declarat că şoferul autobasculantei circula pe DN1 fără autorizaţie de acces. Totodată, Ispas a declarat că structura pasarelei a fost proiectată să reziste sarcinilor normale. "Pasarela a căzut din cauza impactului între benă şi structura pasarelei. Structura a fost dislocată şi aruncată pe carosabil", a explicat Ispas.
Astfel, vina pentru dislocarea pasarelei nu este a autorităţilor, pentru că pasarela nu este proiectată să reziste unui impact puternic, conform normelor româneşti şi europene. Dr. Ing. Dima Alexandru, expertul tehnic coopotat de Comisie în vederea elucidării acestui caz, a declarat că vina aparţine şoferului pentru că, după impact, "basculanta şi-a continuat drumul fără urmă de frânare". "Concluziile finale vor fi prezentate după finalizarea raportului de către poliţie", a mai spus Dima.
Antena3.ro