Taberele se vor desfășura pe două serii a câte cinci nopți, în perioada 10-23 Februarie (seria I: 10-15 februarie, respectiv seria II: 18-23 februarie.
Cazarea și masa vor fi asigurate, astfel studenții beneficiari vor suporta doar costul transportului.
Pentru a se înscrie în cadrul programului de tabere, studenții trebuie:
- să fie înmatriculați la o formă de învățământ cu frecvență;
- să fie integraliști și să aibă vârsta de până la 35 de ani.
Studenții de anul 1 licență/master care nu au situația încheiată pe semestrul întâi nu se pot înscrie.
Completarea cererii tip și transmiterea acesteia către secretariatul facultății sunt necesare pentru înscriere.
În cazul situațiilor speciale, trebuie transmisă alături de aceasta și dovada implicării în activități extracuriculare sau dovada încadrării în cazurile sociale. Verificați site-ul facultății la care studiați pentru a afla până când puteți depune documentele și dacă le puteți transmite și în format on-line.
În urma propunerii Uniunii Studenților din România, începând de anul acesta, studenții cu dizabilități vor putea solicita în cererea tip să fie însoțiți în tabără de persoana desemnată ca asistent personal de comisia medicală, în limita locurilor alocate universității.
Distracția din tabără continuă și iarna! ❄️ ?️ Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de șanse organizează un...
Publicată de Uniunea Studenților din România (USR) pe Vineri, 19 ianuarie 2024