Ministerul Turismului va cheltui 8,5 milioane de lei pentru promovarea programului "Exploraţi Grădina Carpaţilor". Licitaţia a fost câştigată de Media Investment Communication, la un preţ cu aproape 400.000 de euro mai mare decât estimarea iniţială a valorii contractului, scrie ziare.com. În replică, oficialii ministerului spun că valoarea contractului încheiat în urma licitaţiei este mai mică decât bugetul estimat.
Valoarea contractului de promovare programului "Exploraţi Grădina Carpaţilor" s-a majorat din decembrie 2010 până în martie cu peste 1,5 milioane de lei, scriu jurnaliştii de la
Ziare.com. Aceştia susţin că suma alocată iniţial era de aproape 7.000,000 lei, inclusiv TVA.
Ministerul Turismului spune însă că această valoare este eronată.
"Suma alocată campaniei radio-tv interne, 6.935.484 lei, este o sumă fără TVA, aşa cum reiese din anunţul de participare 113665/31.12.2010, publicat pe SEAP, ci nu suma cu TVA", spun reprezentanţii MDRT.
Mai mult decât atât, oficialii ministerului spun chiar că au făcut economii.
La licitaţie au participat şase firme, criteriul de atribuire fiind oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
"Atribuirea contractului s-a făcut companiei care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienţă şi care s-a încadrat în bugetul alocat al campaniei, scopul MDRT fiind să obţină cât mai multa publicitate şi audienţă raportat la bugetul alocat", precizează MDRT.
Programul "Exploraţi Grădina Carpaţilor", finanţat din fonduri comunitare, are în vedere determinarea românilor de a-şi petrece vacanţele şi sărbătorile religioase în ţară.