Antena 3 CNN Actualitate Mii de români şi-au planificat deja concediul, în ciuda crizei economice

Mii de români şi-au planificat deja concediul, în ciuda crizei economice

1 minut de citit Publicat la 21:14 01 Apr 2009 Modificat la 21:14 01 Apr 2009
Mii de români şi-au planificat deja concediul, în ciuda crizei economice
E criză, e criză, dar vacanţa tot vacanţă este. Şi nu oricum ci la 3, 4 sau chiar cinci stele. Asta şi-au spus câteva mii de români care şi-au rezervat deja concediul prin programul "Early Booking". Aşa au economisit cam 30% din valoarea vacanţei.

Românii au profitat cât au putut de mult de programul "Early Booking" ca să-şi cumpere o vacanţă de lux. Este cazul a 25% dintre rezervări. Chiar dacă turiştii au fost obligaţi să plătească sejurul în avans, locurile puse la bataie prin acest program s-au ocupat în proporţie de 100% la peste jumătate din hotelurile înscrise.

Şi hotelierii mai au un avantaj. Cu banii luaţi în avans, îşi pot renova hotelurile la timp încât sa le deschidă de Paşte aşa cum şi-a dorit ministrul turismului, Elena Udrea.

Peste 8.000 de români au ales litoralul. Prima staţiune în preferinţele românilor este Mamaia. Şi nu oricum, ci în camere de patru stele cu vedere la mare. Trebuie să aibă obligatoriu internet, sală de fitness şi room service.

?Românii au bani pentru a călători, pentru diverse investiţii mai mici, faţă de investiţiile imobiliare sau cele în maşini, de lungă durată şi la valori mult mai mari?, a precizat Cristian Barhalescu, reprezentantul unei agenţii de turism.

Sau pur şi simplu vor sa se distreze cât mai au bani. Un sejur de şapte zile la un hotel de trei stele costă acum 720 de lei. Economia este de peste 250 de lei.

Cam trei mii de persoane s-au cazat la hoteluri de patru stele. Preţul unui sejur contractat acum este cât al unui sejur într-un hotel de trei stele în plin sezon. Adică, şapte zile de cazare, all inclusive, costă chiar şi 1.000 de lei. Bineînţeles, cu tot cu reducerea de 30%.

Chiar şi hotelurile de 5 stele au intrat în program. Surprinzator au reuşit să vânda 90% din pachetele pe care le-au pus la bataie. Asta chiar daca un pachet de cinci zile sare de 30 de milioane, cu tot cu reducere.

Observator

×
Etichete: turism romania
x close