Multe persoane s-au arătat dezgustate de nepăsarea angajaţilor spitalului și de lipsa de atenție a personalului care asigură hrana pacienţilor. În contextul pandemiei de COVID-19, cei internaţi nu se mai pot deplasa la magazinele din aproprierea unităţii sanitare, sau nu mai pot primi hrană de la familie şi trebuie să se mulţumească cu ce primesc la spital.
Alții au îndemnat-o pe femeie să nu se limiteze doar la postarea de pe reţeua de socializare.
“Trebuia să anunți Protecția Consumatorului, nu să pui pe Facebook”, i-a reproșat o persoană pe Facebook.
Au existat și oameni care au luat apărarea unității medicale, pasând responsabilitatea producătorului de mezeluri.
“Vinovați sunt producătorii, spitalul nu are de unde să știe ce pun ei în salam, dar ar trebui să nu mai cumpere produse de cea mai proastă calitate, pentru mama pacienților. Aici sunt vinovați”, este răspunsul unei persoane la postarea pacientei
Au fost şi internauți care au făcut haz de necaz și au numit experiența „salam cu surprize”
Din păcate, cazul nu este singular. În ultima vreme, spitalul din Huși se confruntă cu multe acuzații din partea pacientilor care sunt nemulțumiți de felul în care cadrelele medicale și personalul îi tratează.