7 miliarde de euro - atât costă extinderea metroului bucureştean şi, implicit, alinierea sa la standarde europene. Cu metroul cel modern vom circula, însă, abia peste trei ani. Nici noua linie de metrou Nicolae Grigorescu - Linia de Centură nu va fi finalizată în acest an, aşa cum fusese prevăzut, ci abia anul viitor.
Pentru dezvoltarea metroului bucureştean Ministerul Transporturilor are nevoie de 7 miliarde de euro, după cum afirmă directorul general al Metrorex, Liviu Şoavă, citat de ziarul ?Gardianul?. Banii ar urma să fie direcţionaţi atât în proiecte de structură, cât şi în investiţii legate de confortul călătorilor. Investiţiile vor fi dirijate spre trei proiecte. Primul vizează linia 1 Mai - Parcul Bazilescu, la care au început deja lucrările şi care ar urma să fie gata în 2010. Al doilea proiect se referă la magistrala a cincea, adică tronsonul Universitate - Ghencea. Aceasta va avea 13 staţii, va costa 410 milioane de euro şi va avea o lungime de 9,2 km.
Vor exista 13 staţii, care vor porni de la Universitate , în direcţia Cişmigiu, Piaţa Kogălniceanu, Eroilor , Academia Militară, Orizont, Favorit, Drumul Taberei, Romancierilor, Valea Ialomiţei, Râul Doamnei şi Ghencea.
În perioada următoare călătorii vor avea şi o surpriză plăcută. Timpul de aşteptare a călătorilor în staţii pe magistralele 1 şi 2 va scădea la patru minute, deoarece au fost achiziţionate 20 de trenuri noi.
Antena 3