Antena 3 CNN Actualitate Media Ziua mondială a televiziunii, sub semnul credibilității

Ziua mondială a televiziunii, sub semnul credibilității

1 minut de citit Publicat la 12:45 21 Noi 2017 Modificat la 12:45 21 Noi 2017
Ziua mondială a televiziunii, sub semnul credibilității

Ziua mondială a televiziunii este sărbatorită, în fiecare an, pe 21 noiembrie. Adunarea Generală a Organizațiilor Națiunilor Unite a marcat prin această dată, încă din 1996, impactul tot mai mare pe care televiziunea îl are în societate.

În România, media timpului petrecut zilnic în fața televizorului este de 5,46 ore, aproape dublu față de media globală de 3 ore, conform Indexului de Consum de Televiziune din Romania*. În materie de conținut, românii consumă predominant știri și divertisment, potrivit aceluiași studiu.

La nivel mondial, televiziunea ajunge zilnic la aproximativ 70% din populația unei țări, la 90% în fiecare săptămână, și aproape la 100% în decurs de o lună*. Studiul “The Global TV Deck” mai notează că televiziunea, în toate formele ei, reprezintă cel mai urmărit conținut video din lume (în medie, 90% ). Chiar și generația tânară, care experimentează cu toate formele de conținut video, își dedică 73% din timpul de vizionare conținutului generat de TV.  

Un factor important care contribuie la popularitatea televiziunii este credibilitatea conținutului difuzat. Potrivit studiilor recente realizate de EBU*, 70% din persoanele chestionate în 33 de țări au încredere mai mare în conținutul TV, în timp ce în 11 țări este considerat a fi  cel mai de încredere mediu.

Televiziunile Intact Media Group ajung zilnic, prin programele de divertisment și informație, la peste 9 milioane de români*.  Mulțumim tuturor pentru încredere și susținere. 

La mulți ani!

SURSE

1: Indexul de Consum de Televiziune din Romania, compania de comunicatii si satelit SES Astra., iulie 2017  

2. “The Global TV Deck” , realizat de The Global TV Group, 2017

3 EBU avand la baza Eurobarometer 86, EBU Media Intelligence Service, Trust in Media (2017)

4. Kantar  Media, Armadata, national, whole day, ian-oct 2017

×
Etichete: Antena 1
x close