În medie, peste 75.000 de telespectatori din targetul 18-49 Urban, priveau aseară producţiile din prime-time-ul Antenei Stars, adică o medie de rating de 1,3% şi de market share de 2.9%. Şi la nivelul întregii zile, pe aceeaşi categorie de public, postul era urmărit în medie de 27.000 de telespectatori, cu o audienţă medie de 0,5 puncte de rating şi o medie de market share de 2,2%. Astfel,în topul televiziunilor de pe piaţă, pe parcursul întregii zile, pe targetul commercial, Antena Stars, ocupa un onorant loc şase.
Şi în prime time, pe targetul 18-49 Urban, Antena Stars s-a clasat ieri pe un loc care îi face cinste unui televiziuni de nişă, la nici o lună de la relansare.
Vârful de audienţă al Antenei Stars a fost întregistrat la ora 22.21, în cadrul show-ului Agentul VIP, când, pe targetul 18-49 Urban, postul obţinea 2,9 puncte de rating şi 6,1% market share.