Sezonul nou aduce un grad crescut de dificultate pentru probele impuse. De asemenea fetele sunt nevoite sa reziste tensiunii generate de cresterea asteptarilor juriului format din 3-4 membri: design-eri, stilisti, hair-stylist, jurnalisti – redactia life&style, reprezentanti ai unor brand-uri renumite. Probele prin care trebuie sa treaca vor pune in evidenta atat pasiunea pentru moda cat si personalitatea fiecarei concurente.Cea care doreste sa castige nu trebuie sa fie doar un bun cunoscator al tendintelor modei, un ochi de artist, cu o imaginatie bogata, trebuie sa dea dovada de stapanire de sine, de umor in situatii limita, sa se mobilizeze in lupta cu timpul (shopping-ul pentru fiecare proba dureaza 60 min).
Noua moderatoare a show-ului este Luciana Popa, castigatoarea primului sezon NEXT DIVA. Dupa 9 saptamani de ore de dictie, miscare scenica, canto, fitness, prezentari de moda, momente de improvizatie, discursuri, sedinte foto si nu in ultimul rand intalniri cu vedete din show-bizz-ul romanesc, Luciana a fost desemnata castigatoarea mizei cea mare pusa in joc de Euforia, un contract de imagine si postul de moderatoare a unei emisiuni. Noul sezon al emisiunii “Shopping-ul: Pasiunea mea” debuteaza luni, 17 ianuarie.