Divizia TV Intact Media Group
- La nivelul target-ului comercial, “Antenele” sunt lider de audienţă în Day Time şi Access.
- În ceea ce priveşte target-ul All Urban, televiziunile Grupului Intact sunt lider pe cinci intervale orare
- La nivel Naţional, televiziunile trustului Intact conduc în clasamentul audienţelor pe patru intervale orare.
Antena 1 creşte în prime time, în luna noiembrie, pe toate target-urile
- 2,1 milioane de telespectatori de telespectatori au urmărit, timp de un minut, emisiunile Antenei 1 în Prime-Time, la nivelul întregii zile, pe publicul comercial.
- Postul generalist al Intact Media Group conduce în Day Time clasamentul audienţelor, pe targetul comercial. Totodată, Antena 1 este lider de audienţă în Day Time şi Access pe target-urile All Urban şi Naţional.
- La nivel Naţional, Antena 1 a avut, în Whole Day, 8.228.000 de telespectatori, care au urmărit show-urile televiziunii timp de cel puţin un minut.
- “Mireasă pentru fiul meu”, Acces direct, emisiunile marca “Observator”, Neatza cu Răzvan şi Dani, Un show păcătos sunt în topul celor mai urmărite show-uri ale lunii.
- Pe Primele locuri ale clasamentului, show-urile în top 3 ale Antenei 1 în luna noiembrie sunt: În puii mei, Ham Talent şi X Factor.Antena 3, lider absolut al televiziunilor de stiri.
Antena 3
Postul de stiri al Intact Media Group isi pastreaza pozitia de lider al lunii, pe nisa sa, pe toate intervalele orare, atat in Whole Day cat si in Prime-Time.
Cele mai urmarite talk-show-uri ale postului in luna octombrie au fost: Sinteza Zilei, PUnctul de intalnire si La ordinea zilei.
Antena Stars, apreciere pe toate intervalele
- Înregistrează creşteri pe toate intervalele orare, comparativ cu aceeaşi luna a anului trecut.
- Cele mai urmărite show-uri ale postului sunt: Party-Turs cu Mihai Morar, Răi da’ buni şi Party Like a Star.
Euforia TV, serialele tale preferate
- Cele mai vizionate seriale ale postului transmise în luna noiembrie au fost Prietenii Tăi, Totul despre Sex şi Dr. House.
Zu TV creste in prime time
- Most Wanted, Dl. Rimă şi Zu Party Romanian Tour sunt cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna noiembrie
- Postul dedicat publicului tânăr, cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani, are aprecieri importante în Prime-Time şi Late Fringe.
Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere.