Iată câteva reţele mai puţin cunoscute, care adună milioane de utilizatori zilnic:
Renren: Una dintre cele mai populare reţele de socializare din China, în special în rândul studenţilor. Compania a anunţat că are înregistraţi aproximativ 130 de milioane de useri, însă un număr exact nu a fost încă confirmat. Site-ul imită foarte bine culoarea, logo-ul şi structura cunoscutului Facebook. Actualmente, site-ul este cunoscut pentru că are cele mai bune jocuri online, fiind evaluat la 1.2 miliarde de dolari.
Tuenti: Etichetat ca "Facebook-ul Spaniei", site-ul oferă utilizatorilor aproximativ aceleaşi aplicaţii ca şi Facebook, fără a folosi bannere publicitare online. Platforma are un un număr estimat de 9.2 milioane de utilizatori, fiind proclamat ca cel mai vizitat site de socializare din ţară.
Whispurr: Un site extrem de popular în irlanda, ce permite celor înregistraţi să trimită mesaje de tip SMS cu o lungime de 300 de caractere, direct de pe adresa de mail.
Mixi: O platformă japoneză care găzduieşte peste 30 de milioane de useri, acoperind circa 80% din piaţa Japoniei. Site-ul permite utilizatorilor să comunice cu persoane cu care împărtăşesc interese comune, numai în caz în care au un număr de telefon valid în ţară.
Skyrock: Un site extrem de popular în Franţa, cu 21 mde milioane de persoane conturi online.Folosind principiile de bază ale unei reţele de socializare, platforma este, în principal, locul de întâlnire a muzicienilor şi bloggerilor.
Odnoklassniki: Reţea de socializare rusească, ce permite utilizatorilor să corespondeze cu colegii şi vechii prieteni. Cu peste 45 de milioane de utilizatori, site-ul a adus un profit de circa 3.3 milioane de dolari în prima parte a anului 2008.
Netlog: Cu un număr de 77 de milioane de utilizatori platforma, originară din Belgia, este extrem de populară în rândul tinerilor europeni. Site-ul oferă atât jocurile online şi elementele de conţinut în 25 de limbi diferite.
StudiVZ: Această platformă, provenită din Germania, are rolul de a aduna studenţii din toate universităţile europene. Peste 16 milioane de utilizatori îşi creează propriile pagini, se alătură discuţiilor şi îşi creează diverse grupuri.
Hi5: Deşi a fost creat de către americani în urmă cu 8 ani, site-ul şi-a crescut popularitatea în rândul europenilor după ce a introdus numeroase jocuri online.
Cyworld: O reţea de socilizare sud-koreeană, care are până în acest moment peste 18 milioane de utilizatori.