La inceputul lunii iunie, The Industry a pus la bataie o excursie de o saptamina si un full access pass la festivalul Cannes Lions, printr-un concurs in care candidatii au propus un slogan pentru revista. Cistigatoarea Lavini Rogojina s-a metamorfozat in vajnic corespondent, povestindu-si intilnirea cu Palais Des Festivals.
Cititorii nostri pot afla audientele pe grupurile media din Romania pe primele sase luni ale anului, in care Intact si CME isi disputa leadershipul pe toate sloturile orare . Puteti vedea cresterile inregistrate de Intact si Kanal D dar si scaderile de partea TVR. Ovidiu Eftmie vorbeste despre cotidianele din provincie, despre tirajul lor surprinzator si modalitatile de supravietuire. Ana Maria Caia intra in zona fierbinte a reality show-urilor, iar Iulian Comanescu diseca realitatea augumentata. Tot Iulian Comanescu a stat de vorba cu Radu Sigheti, fotojurnalist la Reuters de 22 de ani, trecind prin revolutii, mineriade, teatre de conflict, competitii sportive si experiente memorabile.
Numarul unsprezece mai prezinta cartile de vizita a trei dintre cei mai bine cotati art directori de publicitate, precum si povesti din culisele reality-urilor romanesti, relatate de Stefan Mako.
The Industry este o platforma de opinie si analiza media la care contribuie voci pertinente din breasla. Reamintim tuturor celor interesati ca The Industry poate fi procurata prin abonament, iar detaliile se gasesc pe pagina web a revistei, www.theindustry.ro, sau de la Librariile Carturesti – Verona si Afi.