Revista The Industry și Clickshop şi-au propus să ofere recunoaştere oamenilor din industria de media, produselor creative şi ideilor inovatoare puse în practică în România. Evenimentul de decernare a premiilor va avea loc pe 29 noiembrie, în Club Control, sala Berlin, având parte de un final incandescent, cu Moonlight Breakfast şi Electric Brother DJ Set.
Categoriile şi nominalizaţii
1.Cea mai bună aplicație de Android
Speed Taxi
RATB SMS
Cinemagia
Orasulm.eu
Descopera lumea Beck's
2.Cea mai bună aplicație de iOS
Skin Scan (Skin Vision)
Zonga
Okazii
Transport Urban
Star Taxi
3.Cel mai bun produs de soft românesc
Bitdefender
Total Soft Charisma
Axigen
Siveco Application
Aspell/Ispell, free/open-source
4.Cel mai bun text
Biro Atilla, Gândul - EXCLUSIV. Cum am cumpărat un loc de PARLAMENTAR de la partidul lui Dan Diaconescu în 24 de ore. ÎNREGISTRAREA DISCUŢIEI: 50.000 de euro CASH este taxa de participare alături de echipa noastră
Cătălin Tolontan, www.tolo.ro - Ce sîntem noi: viitor sau trecut?
Viorel Ilişoi, Blog ActiveWach - Strălucitor. Povestea de comă a unui reportaj
Vlad Mixich, www.hotnews.ro - Ziua în care generaţia mea crede din nou că "se poate"
Vlad Odobescu, Dilema Veche - Cum mi-am petrecut foamea
5.Fotografia anului
Sebastian Enache - Cadru de platou din cadrul filmului După Dealuri
Petruţ Călinescu - Din cadrul proiectului Mândrie şi beton
Dragoş Lumpan - Din cadrul proiectului Ultima transhumanţă
Raed Krishan - Fotografie realizata în cadrul Jocurilor Olimpice de la Londra pentru Gazeta Sporturilor
Stelian Păvălache - Fotografie din cadrul proiectului Satwa Guna – Unknown Vietnam
6.Cea mai bună producţie independentă TV
Vrei să fii milionar - Post: Kanal D, Casa de producţie: Zucchero
Cireaşa de pe tort - Post: Prima TV, Casa de producţie: Paprika
Cu banii jos - Post: Antena1, Casa de producţie: Direct Target
7.Personalitate multimedia-Web Celebrity
Smiley
Cabral
Inna
Andreea Marin Banică
CRBL
8.Cea mai bună campanie de publicitate clasică
Pepsi - "Şi ieri. Şi azi" Grafitti BBDO
Kinder Bueno – 100 de poşete, The Secret Service
Poliţia română – Ultimul drum (Bocitoarele), Publicis
Sprite – Control Parental, McCann Erickson
Silva- Mândria berii româneşti, Friends Advertising
9.Cea mai bună comunicare online de brand
1. ROM - Românii sunt deştepţi, McCann Erickson
2. Pepsi – Şi ieri. Şi azi, Graffiti BBDO
3. Kit kat – Ştirea de la fără 5, Interactions
4. Groupama – Testul de risc, The Geeks
5. Valvis, Aqua Carpatica, Cohn&Jansen JWT
Juriul The Industry: Olaf Lausen (Romtelecom), Tudor Galoş (Microsoft), Iulian Comănescu (The Industry), Ioana Avădanei (Centrul de Jurnalism Independent), Dan Dragomir (Computer Blog), Cristian Manafu (manafu.ro), Simona Stoica (Lenovo), Sorin Ruşi (Laptop News), Alex Molovata (Jurnalul Naţional), Daniel Enache (Media IQ), Victor Kapra (victorkapra.ro), Sergiu Biriş (Trilulilu), Marius Cristea (Blue Idea -IQAds, SMARK), Mihaela Călinoiu (Story), Costin Ionescu (Hot News), Ruxandra Dinică (TVMania), Geo Dobre (Skin-Nikon), Dragoş Vărşăndan (theliquorstore.ro), Radu Coman (Sanoma Hearst)
Despre The Industry
The Industry este o platformă de opinie și analiză media la care contribuie voci pertinente din breaslă. Urmărind îndeaproape mișcările strategice, achizițiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii și evenimentele, revista The Industry vorbește despre toate aspectele relevante ale pieței de media. Revista se poate procura prin abonament online sau prin email la [email protected].
Din echipa The Industry fac parte nume cunoscute din media locală și internațională, de la jurnaliști renumiți la advertiseri premiați, de la producători de top la directorii de companii: Chris Dziadul, Grig Davidovitz, Jim Donaldson, Mike Villiers-Stuart, Vlad Ursulean, Ştefan Mako, Iulian Comănescu (Editor)
Despre Clickshop.ro
Lansat în primăvara anului trecut, www.clickshop.ro este un mall online dezvoltat de Romtelecom ce oferă peste 10.000 de produse și 12 categorii, de la electronice şi produse IT, la decorațiuni pentru casă şi grădină sau articole sportive, aparţinând unor branduri internaţionale de marcă, cu mai multe produse decât cele deja cunoscute pe piaţa românească. Primul mall online deținut de un operator telecom din România a înregistrat în 2012 o creștere a comenzilor cu 16% de la o lună la alta.