Antena 3 CNN Actualitate Media Televiziunile Intact Media Group, creşteri pe toate intervalele orare în aprilie pe targetul comercial comparativ cu 2012

Televiziunile Intact Media Group, creşteri pe toate intervalele orare în aprilie pe targetul comercial comparativ cu 2012

3 minute de citit Publicat la 20:05 07 Mai 2013 Modificat la 20:05 07 Mai 2013
Televiziunile Intact Media Group, creşteri pe toate intervalele orare în aprilie pe targetul comercial comparativ cu 2012
Posturile de televiziune ale Intact Media Group isi consolideaza, in luna aprilie, pozitia de lider, pe patru segmente orare importante   Whole Day – audientele masurate intr-un interval de 24 de ore -, Day Time (10,00 – 16,00), Acces (16,00 – 19,00) si Late Fringe (23,00 – 02,00) sunt intervalele orare in care televiziunile IMG sunt pe primul loc la nivel de trusturi TV.   “Romania Danseaza”, “Te cunosc de undeva”, “Acces direct”, “Mireasa pentru fiul meu”, emisiunile de stiri marca “Observator”, “Un show pacatos”, recent introdusa in grila “Next Star”, dar si Stirile si talk-show-urile Antena 3  sunt productiile care se bucura de simpatia si aprecierea telespectatorilor si au inregistrat audiente care le-au plasat repetat in fruntea clasamentului . In acelasi timp, serialele Euforia TV,  emisiunile mondene ale postului de mondenitati Antena 2 si  productiile GSP TV au contribuit, in mare masura, la inregistrarea acestor rezultate in luna aprilie.

8 puncte de market share in Day Time diferenta intre IMG si CME


In Day Time, “Antenele” conduc detasat in clasamentul audientelor, posturile CME clasandu-se la 8,3 puncte de market share diferenta. In acest interval orar, televiziunile IMG transmit “Mireasa pentru fiul meu” (Mirela Boureanu Vaida), show lider autoritar de audienta, emisiunea de stiri Observator de la ora 13,00, dar si “Previziunile zilei” (Sabina Iosub si Niels Schnecker) si “Se intampla in Romania (Maria Coman). Intre show-urile care au contribuit la inregistrarea acestei cote de piata pe trust se numara si “Incepe Bahmu”, de la Antena 2.

Acces direct face diferenta


Concurenta pe slot-ul Acces a fost mereu acerba intre cele doua trusturi si mai ales intre televiziunile “locomotiva”, Antena 1 si Pro TV. De luni de zile, postul generalist al IMG a preluat conducerea in acest interval orar, show-ul care a facut diferenta fiind “Acces direct”, cu Simona Gherghe prezentator. In acelasi interval orar, show-uri care au inregistrat o cota de piata semnificativa sunt Observator 16,00, talk-show-urile “Esential” (Mihaela Barzila) si “La ordinea zilei” (Dana Grecu si Radu Tudor). Euforia TV a inregistrat de asemenea coordonate de audienta care au contribuit la ridicarea cotei de market share, cu serialele “Curtezana” si “Acuzat pe nedrept”.

Late Fringe, adjudecat de televiziunile IMG

Intervalul orar 23,00 – 02,00 reprezinta, de asemenea, o miza foarte mare pentru televiziuni. In conditiile unei concurente acerbe, show-urile care nu performeaza sunt retrase din grila, cel mai recent exemplu fiind “Cancan TV”, care nu se mai regaseste, in aceste zile, in grila Acasa TV. Antena Group conduce si in acest slot orar, multumita emisiunilor precum “Un show pacatos” (Dan Capatos), “IN gura presei” (Mircea Badea) si editiilor de Stiri ale Antenei 3. De asemenea, meciurile din Campionatul Portugaliei transmise de GSP TV au fost apreciate de telespectatorii posturilor IMG.

Televiziunile IMG, cele mai mari audiente in Whole Day

Media de market share inregistrata intr-un interval de 24 de ore reprezinta un indicator important pentru determinarea performantei unui post de televiziune si, respective, a unui trust de presa. Posturile IMG s-au plasat, in clasamentul trusturilor, pe primul loc in acest interval orar. Show-uri programate in Prime-Time care au fost in mod repetat lider de audienta, asa cum este cazul “Romania danseaza”, “Te cunosc de undeva” , transmisiunile sportive, productii precum “Sinteza zilei” sau “IN premiera” au inregistrat cote de piata care au ridicat televiziunile IMG pe primul loc, in apriie, in clasamentul audientelor.

De asemenea, la nivelul primelor patru luni ale lui 2013, media de audienta pastreaza televiziunile IMG pe primul loc pe aceleasi interval orare, Whole Day, Day Time, Acces si Late Fringe, la diferente semnificative comparativ cu trustul concurent CME.

Audiente in crestere cu pana la 3 puncte pe targetul comercial

Publicul comercial, format din persoane care locuiesc in mediul urban si au varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, este target-ul premium, dorit, fara exceptie de televiziuni. Posturile Grupului Intact au inregistrat aprecieri importante pe toate intervalele orare, in luna aprilie 2013, comparativ cu aceeasi  luna a anului trecut. Trustul concurent, CME, a inregistrat deprecieri in Day Time si Access Prime-Time.

IMG cuprinde televiziunile: Antena1, Antena2, Antena3, Euforia TV si GSPTV

CME cuprinde televiziunile: Pro TV, AcasaTV, Sport.ro, MTV, Acasa HD

×
x close