De asemenea, televiziunile IMG înregistrează creșteri de audiență pe toate intervalele orare în ianuarie - iulie 2013, comparativ cu aceleași luni ale anului 2012, pe targetul comercial 18-49.
18-49 Urban | Share | | |
| ian-iul 2013 vs 2012 | | |
| IMG | IMG | dif% IMG |
Whole day | 19.9 | 18.7 | 6% |
Prime Time | 18.6 | 17.8 | 4% |
morning | 23.2 | 22.5 | 3% |
daytime | 20.7 | 18.9 | 10% |
access | 20.9 | 19.9 | 5% |
late fringe | 19.3 | 17 | 14% |
all day | 20 | 18.8 | 6% |
prime time 19:00-24:00 | 18.7 | 17.6 | 6% |
Acces este un segment orar foarte important, unde televiziunile Intact Media Group își consolidează poziția de lider. Cota de piață înregistrată între orele 16:00 19:00 este de 23,3% cu 3,7 puncte mai mult decât CME. În acest interval orar sunt transmise Acces Direct, Observatorul orei 16:00, Știrile Antenei 3 sau Esențial. Comparativ cu anul trecut, pe target-ul All Urban, market share-ul este mai mare cu 6%.
Late Night este intervalul orar unde posturile IMG nu sunt doar lider de audiență în 2013, ci au avut o creștere importantă în primele șapte luni ale anului, comparativ cu anul trecut. Dacă în 2013 cota de piață este 20,8%, anul trecut era de 18,4 %, pe targetul All Urban.
(Target: All Urban si 18 – 49 Urban; Sursa Kantar Media)