Antena 3 CNN Actualitate Media Televiziunile Intact, creşteri importante pe publicul comercial

Televiziunile Intact, creşteri importante pe publicul comercial

2 minute de citit Publicat la 23:41 02 Sep 2015 Modificat la 23:41 02 Sep 2015
grafic1.jpg
Intact Media Group îşi păstrează primele locuri, pe intervale orare cheie, în intervalul ianuarie -august 2015, pe targeturi importante, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. “Antenele” au creşteri de audienţă pe toate intervalele orare în rândul publicului commercial, în primele opt luni ale anului.

Intact Media Group ianuarie – august 2015.
- Televiziunile Grupului sunt lider pe două intervale orare pe publicul comercial, pe cinci intervale pe publicul All Urban și pe patru pe Național.
- Posturile Intact deţin primele locuri în Whole Day, la nivel All Urban şi Naţional, surclasând trustul concurent CME.
- În luna august, “Antenele” conduc în Day Time, pe publicul tânăr, 18 – 49 Urban.


Antena 1
Ianuarie – August 2015 vs ianuarie – august 2014
- Postul generalist al Grupului Intact este lider de audienţă în Day Time, în rândul publicului comercial şi conduce clasamentul de audienţă în Day Time şi Access pe target-urile All Urban şi Naţional.

August 2015 vs August 2014
- Antena 1 este lider pe aceleaşi intervale orare ca în intervalul ianuarie – august: Day Time si Access la nivel National si All Urban.
- In Day-Time, la nivel Naţional, Antena 1 conduce clasamentul, în timp ce postul concurent, Pro TV, este pe locul al treilea.
- Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna august au fost “Mireasă pentru fiul meu”, “Te pui cu blondele” şi “Splash, vedete la apa”. (Target: 18 – 49 Urban + g).



Antena Stars
Ianuarie – august 2015 vs ianuarie – august 2014
- Postul care prezintă cele mai noi şi interesante ştiri mondene are creşteri de audienţă importante, pe toate intervalele orare.
- Cele mai importante aprecieri ale postului au loc în intervalele Morning şi Day Time, 27%, respectiv 29% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

August 2015 vs august 2014
- Şi în luna august, Antena Stars înregistrează creşteri, aprecierea în Prime-time fiind de 29%.
- Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt “Party Like a Star”, “Insula iubirii” (prima serie) şi “Star Chef”.






Antena 3
Ianuarie – august 2015 vs ianuarie – august 2014
- Cel mai urmărit post de ştiri din România ocupă şi în această luna primele locuri pe toate intervalele orare analizate, pe target 18+ Urban.

August 2015 vs august 2014
- Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt “Sinteza zilei”, “Exces de putere” şi “Q&A”.







Euforia TV
- Postul dedicat doamnelor înregistrează o spectaculoasă creştere a cotei de piaţă în Prime-Time de 120% în august 2015, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.
- Şi în Whole Day, Euforia TV are o apreciere de 27% şi este lider de audienţă în Late Fringe pe nişa din care face parte.



- Cele mai urmărite programe ale postului sunt “Prizoniera dragostei”, urmărită în medie, de 42 000 de femei din targetul 18-49 femei urban, urmată de “Friends” şi “Curajul iubirii”.


ZU TV
- In luna august, postul destinat publicului tanar, are creşteri mari de audienţă, pe toate intervalele orare.
- Cea mai importantă apreciere are loc în Late Fringe, de 175% comparativ cu august 2014, in rândul publicului cu varste cuprinse între 15 şi 34 de ani.
- Cele mai vizionate emisiuni ale postului în luna august au fost: “Most Wanted”, “Poliţia muzicii” şi “Omul străzii”.



In medie, într-o zi obişnuită, 10.159.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în primele opt luni ale lui 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 7.368.000 milioane telespectatori.





Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere.

×
x close