Conform studiului Deloitte despre Tehnologie, Telecomunicaţii şi Media, comportamentul consumatorului nu s-a schimbat substanţial. Numărul de minute petrecute în faţă televizorului a rămas la fel, iar la nivel mondial a crescut numărul persoanelor care aleg soluţii pay tv. În România, televiziunea rămâne elementul preferat al companiilor de marketing pentru mixul de media, fiind urmat de online, dar doar 61% din populaţia ţării noastre are acces la internet. Multiscreening-ul este un trend ce capătă din ce în ce mai mulţi adepţi în întreagă lume: 30% dintre românii care privesc la televizor sunt, în acelaşi timp, şi online. Totuşi, oamenii de marketing sunt reticenţi în privinţa online-ului, investiţia fiind de aproximativ 15% din bugete în acest mediu, o cauză fiind şi apariţia unor aplicaţii care blochează reclamele (ad-blocking), care limitează şi mai mult activitatea oamenilor de marketing.
Astfel, conform unui studiu Mediafactbook realizat in 2015, totalul de vânzări GRP30” a crescut cu 6,7% pentru piaţa de televiziune din România.
Continuarea pe prwave.ro.