Antena 3 CNN Actualitate Media Televiziunea este principalul mijloc care poate furniza o audienţă masivă clienţilor

Televiziunea este principalul mijloc care poate furniza o audienţă masivă clienţilor

1 minut de citit Publicat la 16:06 19 Oct 2015 Modificat la 16:06 19 Oct 2015
tv.jpg
Într-o lume în care persoanele indiferent de vârstă îşi petrec o mare parte din timp urmărind informaţii online, discutând, pe diverse medii de socializare, mulţi şi-au pus întrebarea ce rol mai are televiziunea în viaţa fiecărui individ. Rezultatele studiilor realizate relevă următoarele: 84% dintre români se uită zilnic la TV, cei mai mulţi dintre aceştia (54%) fiind persoane active, care au declarat că au un serviciu, în timp ce 23% sunt pensionari. În fiecare zi din timpul săptămânii, 60% dintre persoanele active se uită la televizor două-trei ore (studiul "Indexul consumului de televiziune în România", 2015).

Conform studiului Deloitte despre Tehnologie, Telecomunicaţii şi Media, comportamentul consumatorului nu s-a schimbat substanţial. Numărul de minute petrecute în faţă televizorului a rămas la fel, iar la nivel mondial a crescut numărul persoanelor care aleg soluţii pay tv. În România, televiziunea rămâne elementul preferat al companiilor de marketing pentru mixul de media, fiind urmat de online, dar doar 61% din populaţia ţării noastre are acces la internet. Multiscreening-ul este un trend ce capătă din ce în ce mai mulţi adepţi în întreagă lume: 30% dintre românii care privesc la televizor sunt, în acelaşi timp, şi online. Totuşi, oamenii de marketing sunt reticenţi în privinţa online-ului, investiţia fiind de aproximativ 15% din bugete în acest mediu, o cauză fiind şi apariţia unor aplicaţii care blochează reclamele (ad-blocking), care limitează şi mai mult activitatea oamenilor de marketing.

Astfel, conform unui studiu Mediafactbook realizat in 2015, totalul de vânzări GRP30” a crescut cu 6,7% pentru piaţa de televiziune din România.

Continuarea pe prwave.ro.

×
Etichete: audienta
x close