Antena 3 CNN Actualitate Media Telespectatorii preferă Antena 3. Audienţele lunii martie

Telespectatorii preferă Antena 3. Audienţele lunii martie

O.P.
2 minute de citit Publicat la 20:04 01 Apr 2014 Modificat la 20:04 01 Apr 2014
Telespectatorii preferă Antena 3. Audienţele lunii martie
Antena 3 şi-a consolidat încă o dată poziţia de lider pe nişa de ştiri. Conform cifrelor Kantar Media, în luna martie, pe targetul 18+ urban, la nivelul întregii zile, postul nostru de ştiri a înregistrat o medie 7,9% cotă de piaţă şi o creştere de 17 procente a ratingului, faţă de martie anul trecut.

 


 

În prime time, Antena 3 a obţinut o medie de 3,7% rating şi 7,3% share, ratingul postului din acest interval orar crescând cu 16%, faţă de martie 2013.

 




 

Dimineaţa, în intervalul orar 6-10, când Nadina Câmpean şi Marius Ioniţă îi întâmpină pe telespectatori cu „Ştirile dimineţii”, audienţa postului a crescut cu 17%, faţă de aceeaşi lună a anului trecut, iar în Day Time (10-16), când se difuzează „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman”, Ştiri 12,  Ştiri 14 şi „Esenţial cu Alina Petrescu” (15:00), postul a înregistrat o creştere de 11%. De asemenea, în intervalul 16-19 (Access), când Antena 3 difuzează „Esenţial cu Alina Petrescu” (16:00) şi „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, postul de ştiri a crescut cu 19 procente.

 

Topul emisiunilor difuzate de posturile de ştiri este dominat de Antena 3, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „Punctul de întâlnire cu Radu Tudor”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu”, „La ordinea zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor” şi „În premieră cu Carmen Avram” fiind programele cu cel mai mare rating.

 
 

În ceea ce priveşte clasamentul în funcţie de media cotei de piaţă, Antena 3 domină din nou, producţiile „Se întâmplă în România cu Maria Coman” (11:00), „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „Se întâmplă în România” (13:00) şi „În gura presei cu Mircea Badea” ocupând primele 5 locuri.

 




 

De asemenea, emisiuni ca „News magazine cu Andreea Stroe”, „Ediţie de weekend cu Ioana Răduca şi Cătălina Porumbel”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu” şi „Panorama cu Oana Stănciulescu” au câştigat competiţia cu programele direct concurente în proporţie de 100%, ceea ce înseamnă că au fost preferate de publicul fidel posturilor de ştiri la absolut fiecare difuzare (leadership).

 

Copyright ARMA DATA.

 

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

×
Etichete: audiente
x close