Ediția de anul acesta a IAB Forum România îmbină know-how specific local cu studii internaționale din domeniu. Astfel, vor fi prezentate mai multe studii de caz, cercetări și proiecte derulate la nivel intern, precum și exemple internaționale de succes, care susțin aportul publicității online în conceperea strategiei de brand.
Principalele subiecte abordate în cadrul evenimentului vizează:
• Puterea contentului în era digitală – storytelling-ul în online și cum se fac strategiile de conținut;
• Cum s-a transformat contextul de comunicare prin evoluția tehnologiilor și a mediului digital – tendințe în publicitatea online (shift-ul către tehnologiile mobile și publicitatea pe mobil);
• Cum valorificăm eficiența mediului digital și cum putem obține rezultate maxime în online – studii privind comportamentul consumatorului etc.
”Dacă în anii trecuți, ne-am concentrat mai mult pe know-how extern, credem că acum este momentul să subliniem și proiectele locale de succes. Credem că industria de publicitate online românească a ajuns deja la un nivel la care poate face un pas în față, arătând studii de caz interesante și utile. Evident, know-how-ul extern este în continuare o resursă foarte importantă, în special în ceea ce privește alocarea bugetelor către publicitatea în mediul digital”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv IAB România.
Printre speakerii ediției de anul acesta a IAB Forum România, se numără: Caroline Henne (Director for Digital Market Intelligence in CEE-META, GfK), Yannis Piperakis (Business Unit Director, Ogilvy Greece), Cristina Bazavan (Blogger), Ștefan Chirițescu (Planner, BBDO), Raluca Barbu (Marketing Specialist, Piraeus Bank), Marius Ursache (Chief Creative Officer, Grapefruit), dar și reprezentanți ai unor companii cum ar fi Google, Microsoft, YouTube ș.a.
IAB Forum este un eveniment dedicat susținerii unei dezvoltări durabile a industriei de publicitate online din România. Ca în fiecare an, IAB Forum își propune să transmită informații relevante pentru specialiștii interesați sau cei care activează în domeniu, oferind, în același timp, și un cadru calitativ de networking pentru aceștia.
Taxa de participare la eveniment este de 40 de euro pentru non-membri și 30 de euro pentru membrii IAB România – în regim early-bird, până la 20 septembrie. Mai multe informații despre program și detalii despre eveniment pot fi accesate pe site-ul www.iabforum.ro. Sponsorii evenimentului în acest an sunt Microsoft, Gemius și Piraeus Bank, iar parteneri tradiționali – Hostway, MakeSense PR, Communique și Momobi.