Antena 3 CNN Actualitate Media Specialişti în publicitate, planificare media şi comunicare online vorbesc despre tendinţe şi experienţe globale la Digital Marketing Forum 2012

Specialişti în publicitate, planificare media şi comunicare online vorbesc despre tendinţe şi experienţe globale la Digital Marketing Forum 2012

S.T.
1 minut de citit Publicat la 15:13 21 Feb 2012 Modificat la 15:13 21 Feb 2012
Specialişti în publicitate, planificare media şi comunicare online vorbesc despre tendinţe şi experienţe globale la Digital Marketing Forum 2012
Foto: Digitalforum
Editia din acest an a Digital Marketing Forum reuneste la hotel Crowne Plaza Bucuresti, intre 22 -23 februarie, specialisti locali si internationali care aduc cu ei expertiza pietelor avansate de comunicare online, publicitate si strategie media. Aflat la cea de-a VI-a editie, Digital Marketing Forum propune participantilor cea mai consistenta si complexa editie de pana acum, constand in doua zile de conferinte, seminarii si intalniri specializate.

Discutiile din prima zi, 22 februarie, pun accentul pe noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online. Dintre subiectele abordate la conferinta: evolutia marketingului sub influenta noilor media, strategia de marketing online, solutii pentru campaniile interactive, promovarea in social media.

Cea de-a doua zi va gazdui doua workshopuri Social Media Marketing si Internet Marketing, in care vor fi prezentate atat elementele si strategiile de baza ce pot fi folosite in marketingul online, cat si analize mai avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.
 
Printre vorbitorii care vor participa la eveniment se numara Robert Pefanis (Regional Head of Sales, Think Digital), Sabrina Sozio (Digital Account Director, OmnicomMediaGroup Italia), Galvea Kelly (Social Media Strategist, Brand Nua), Gergo Csikos (Head of Ideas, CarnationGroups), Mihaly Varga (Head of International Relations, CarnationGroup), Raluca Kisescu (Marketing Manager, Avon), Stefanos Karagos (Founder, Xplain), Tamas Acs (Agency Segment Manager, Gemius), Adrian Stanescu (Country Manager, Think Digital), Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions), Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto), Gabriel Nedelea (Managing Director, Metromind), Stefan Stroe (Consultant Independent), Bogdan Nitu (Partener, Webstyler) Andrei Rosca (General Manager, Spada), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks).

Pentru a completa informatiile oferite in cadrul evenimentului, Digital Marketing Forum lanseaza rezultatele studiului “Leading Brands by Romanian Internet Users”, realizat de Gemius Research si aflat deja la cea de-a V-editie, dezvaluie noi informatii cu privire la cele mai importante branduri  active in mediul online din Romania. Studiul contine totodata si clasamente ale brandurilor internationale si romanesti, din diverse domenii de activitate.

De asemenea, in cadrul Digital Marketing Forum va avea loc lansarea celei de-a cincea editii a Digital Marketing Report, o importanta sursa de informatie sintetizata si utila profesionistilor din segmentele online, comunicare, PR, marketing, etc. 
Digital Marketing Forum este organizat de Evensys in colaborare cu Avon Romania si Think Digital. Pentru mai multe detalii legate de eveniment, accesati  www.digitalforum.ro 


×
x close