Evenimentul SUITS, Cocktail After Business a fost organizat de către canalul Euforia TV la Galeriile Artmark, alături de Sarto Made to measure, SOFA și Chivas, parte a grupului internațional Pernod Ricard.
În cadrul evenimentului a fost prezentată colecția capsulă SUITS by SARTO, inspirată din serial și adaptată mediului autohton. Alex Drăgan și Alex Moise, fondatorii SARTO, au explicat importanța vestimentației de business și pe tot parcursul evenimentului, secvenţele din serial au exemplificat trimiterile către etichetă și regulile dress code-ului. De la eveniment nu au lipsit avocaţii Mike şi Harvey, personajele principale ale serialului care au prezentat publicului colecţia de haine capsulă.
Costume este un serial despre un avocat deştept şi de succes pe nume Harvey Specter de la o firmă de avocatură din Manhattan care riscă şi îl angajează pe Mike, un geniu fără motivaţie şi diplomă. În scurt timp, ei devin o echipă câştigătoare cu ajutorul lui Mike şi a sa memorie fotografică, amintindu-i lui Harvey motivul pentru care a ales să se facă avocat.
“Costume” (Suits), serial difuzat în fiecare sâmbătă, începând cu ora 22, la EuforiaTV, este unul din elementele forte ale grilei cu care canalul îşi răsfaţă telespectatoarele. De asemenea, sub conceptual “Euforia vine din noi”, oferta de conţinut mai cuprinde o suită de programe precum reality show-ul “Prodanca şi Reghe: La plăcinte înainte”, dar şi seriale de succes ca “Dr House”, “Fairly Legal”, “Private Practice” sau “Revenge”, a declarant Nicu Damu, Marketing Manager Euforia TV, Antena2 , GSP TV.
Şi vedetele Antenei 1 au fost cucerite de serialul american
GEANINA VARGA: “Mă uit cu drag la serial, este captivant şi foarte bine realizat, vă recomand cu toată căldura să-l vizionaţi.”
ALEXANDRA BĂDOI: “Sâmbătă seara, de la ora 22.00, trebuie neapărat să vă uitaţi la acest serial. Sunt fan Suits.”
Printre cei prezenți la eveniment s-au numărat personalități din domeniul bancar, juridic și media. Chivas, parte a grupului Pernod Ricard a încântat audiența cu whisky-ul Chivas Regal, vechi de 12 ani.
Colecția capsulă SUITS by SARTO pune accentul pe atenția orientată către detalii, materiale fine, adecvate purtării zilnice cât și ceremoniei și pe congruența între personalitatea, ocupația și hobby-urile celui care poartă costumul și haina pe care o îmbracă.
Colecția se adresează persoanelor tinere și energice, aflate la început de carieră, care adoptă un stil tineresc și dinamic, exact ca Mike Ross, unul dintre protagoniștii serialului SUITS. În egală măsură se adresează și bărbaților care au deja un statut social și au nevoie de o prelungire a personalității lor, adoptând un stil power business, exact ca Harvey Specter, avocatul din serialul SUITS.
Colecția este adaptată și personalizată până în cele mai mici detalii, diferențele fiind făcute de finețea țesăturii, reverele sacoului, modelul costumului și a tipului de croi. Atenția este orientată și către latura cromatică, culorile fiind un factor decisiv la nivel subconștient, fie că vorbim despre o întâlnire cu board-ul de conducere, fie că vorbim despre o negociere cu un partener internațional.
Despre Euforia TV, parte a Intact Media Group
“Euforia vine din noi” este statement-ul canalului premium de entertainment, lifestyle şi seriale dedicate femeii moderne. Istoria de şapte ani a canalului a marcat o permanentă diversificare a conținutului din zona lifestyle, acoperind toate sub-categoriile de interes pentru target-ul feminin: cooking, talkshow, sănătate și elemente de conţinut local (reality), aparte prin unicitatea lor.
Postul Euforia TV face parte din trustul Intact Media Group, singurul grup de media autohton, din care mai fac parte Antena1, Antena 2, Antena3, Antena International, Gsp TV, posturile de radio Radio ZU şi Romantic FM, publicaţiile Jurnalul Naţional, Gazeta Sporturilor, revistele BBC Top Gear, Good Food şi Science World.
Despre SARTO made to measure. Un economist şi un jurnalist, Alex Moise și Alex Drăgan, cei doi fondatori ai brandului SARTO made to measure au acumulat experienţă în consilierea vestimentară masculină, atât din pasiune şi studiu propriu, cât şi din stagiile de pregătire efectuate în Italia la renumite case de creaţie vestimentară. SARTO propune un stil de viață, prin accentul pus pe consilierul personal și pe atitudinea care face diferența dintre un bărbat și un gentleman.
SARTO este primul concept-boutique masculin din România, care integrează un serviciu profesionist de consiliere vestimentară cu stilul sartorial italian al costumelor şi cămăşilor făcute pe măsură.
Pentru detalii suplimentare despre colecţia si serviciile SARTO, accesaţi link-ul următor: www.sarto.ro.
Fotografii de la eveniment găsiţi accesând site-ul www.euforia.tv şi pagina de Facebook https://www.facebook.com/EuforiaLifestyleTV