Conform Kantar Media, postul de ştiri parte a INTACT Media Group a fost televiziunea informativă numărul 1, cu o medie de 9.5% share pe nivelul întregii zile şi 9.2% cotă de piaţă în prime time, în rândul publicului de peste 18 ani din mediul urban.
În clasamentul general, Antena 3 s-a situat pe locul 3, după principalele televiziuni generaliste, Pro TV şi Antena 1, atât la nivelul zilei cât şi în prime time, când publicul interesat de actualitate a preferat Antena 3 în detrimentul celorlalte televiziuni de ştiri.
Emisiunea Sinteza Zilei a fost cea mai urmărită producţie a Antenei 3 din data de 12 ianuarie, înregistrând o medie de 12.2% cotă de piaţă şi situându-se pe locul 2 în clasamentul general, după Pro TV, şi la distanţă semnificativă de celelalte posturi informative.
Vârful de audienţă a fost înregistrat la ora 22:17, în timpul emisiunii realizate de Mihai Gâdea, când Antena 3 a atins 8.0% rating şi 16.2% market share, fiind urmărită de 734.000 de telespectatori.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.