Dimineaţa a început în forţă la Antena 1, Observatorul dimineţii şi cele două producţii cinematografice, „Pistruiatul” şi „Beethoven 3” impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât la nivelul targetului comercial 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Românii au urmărit în număr foarte mare primul buletin de ştiri al anului la Antena 1, Observatorul dimineţii adjudecându-şi prima poziţie în topul audienţelor, cu un rating mediu de 3.4% şi 31.2% cotă de piaţă cifre de trei ori mai mari faţă de cele înregistrate de Pro Tv, pe acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban.
Filmul românesc de aventuri, semnat Sergiu Nicolaescu a fost şi el preferatul românilor, „Pistruiatul: Evadarea” ocupând prima poziţie în clasamentul audienţelor, atât pe targetul comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Cu un rating mediu de 3.3% şi 28.9% cotă de piaţă, pelicula românească a spulberat programul oferit atunci de Pro Tv, ce înregistra doar 1.3% rating şi 11.1% cotă de piaţă.
Ziua a continuat în forţă cu aventurile celebrului câine vorbitor, Beethoven, filmul „Beethoven 3”, impunându-se şi el ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor targeturilor relevante, cu un rating mediu de 2.3% şi 12.5% cotă de piaţă, înregistrate pe targetul comercial, 18-49 urban.
Observatorul orei 16 şi-a adjudecat şi el prima poziţie în clasamentul audienţelor, buletinul de ştiri înregistrând un rating mediu de 8.3% şi o cotă de piaţă de 21.5% şi clasând totodată principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu doar 5.5% rating şi 14.3% cotă de piaţă.
Românii au ales să îşi încheie ziua tot în compania Antenei 1, alături de comedia spumoasă „Mr. Bean în vacanţă”, ce s-a impus şi ea ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor relevante de public. Cu un rating mediu de 13.2% şi 25.9% cotă de piaţă, producţia cinematografică a surclasat aseară orice concurenţă.
Şi în acest an, românii au ales să continue petrecerea de revelion cu programul prezentat de Mirela Boureanu, „Revelion la Hanul Mirelei”, producţie ce s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, la nivelul targetului commercial, 18-49 urban, "Revelion la Hanul Mirelei" a înregistrat un rating mediu de 7.5% şi 32.1% cotă de piaţă, aproape deblu faţă de programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, care atingea atunci abia 4.2% rating şi 18.1% cotă de piaţă.
În minutul de aur, înregistrat la 3:44, Antena 1 înregistra cifre de trei ori mai mari decât principalul competitor, Pro Tv, pe targetul comercial, 18-49 urban, atingând un rating de 10.7% şi o cotă de piaţă de 43.3%, faţă de doar 3.5% şi respectiv 14.2%, cât înregistra atunci programul oferit de Pro TV.
Ierarhia s-a păstrat şi la nivel urban şi naţional, peste 969 000 de telespectatori urmărind, în medie, programul “Revelion la Hanul Mirelei”, în vreme ce doar 339 000 de telespectatori urmăreau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, în acelaşi interval orar. Astfel, cu un rating mediu de 9.2% şi 35.9% cotă de piaţă, şi la nivel urban, Antena 1 a înregistrat cifre aproape triple faţă de Pro Tv.
“Le mulţumesc din suflet românilor de pretutindeni că au ales să îşi înceapă anul alături de noi şi că nu au uitat să simtă româneşte, să se bucure de folclorul românesc, de glumele noastre, hazul de necaz şi de sufletul deschis al invitaţilor mei în noaptea dintre ani! La mulţi ani!” le urează Mirela Boureanu tuturor românilor.
Şi în reluare, programul de Revelion prezentat de Dan Negru s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor relevante de public, Astfel, reluarea „2014, Revelionul Starurilor” a înregistrat ieri, pe targetul comercial, 18-49 urban, un rating mediu de 7.2% şi 18.6% cotă de piaţă, clasând programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă. Peste 1 434 000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit ieri, în medie, reluarea programului de Revelion prezentat de campionul divertismentului, Dan Negru.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 1 ianuarie 2014