Anul trecut, românii au cheltuit 2,5 miliarde de dolari pentru produsele media şi de divertisment. Adică, în medie, câte 120 de dolari, de fiecare. Dar se estimează că valoarea totală a acestei pieţe va creşte până la 3,8 miliarde de dolari în 2015. Adică România va deveni cea de-a treia, cea mai dinamică piaţă din regiune, după Turcia şi Rusia.
La nivel global, cea mai mare cerere a fost pentru produsele media digitale, ca filmele 3D sau Blue Ray. S-a cheltuit mai mult şi pentru achiziţionarea tabletelor, înlocuitoarele calculatoarelor clasice, dar şi pentru jocurile video. Creşterea vitezei de internet a fost un alt element care i-a determinat pe oameni să dea mai mulţi bani pe tehnologie.
În următorii cinci ani, cheltuielile pentru produsele industriei media şi de divertisment se estimează că vor creşte cu 500 de miliarde de dolari. Adică vor ajunge la aproape 2.000 de miliarde în 2015.