Antena 3 CNN Actualitate Media Românii au fost alături de televizunile Intact în 2013. Publicul comercial, în creștere, pe toate intervalele orare, la toate posturile din grup

Românii au fost alături de televizunile Intact în 2013. Publicul comercial, în creștere, pe toate intervalele orare, la toate posturile din grup

3 minute de citit Publicat la 16:29 07 Ian 2014 Modificat la 16:29 07 Ian 2014
Românii au fost alături de televizunile Intact în 2013. Publicul comercial, în creștere, pe toate intervalele orare, la toate posturile din grup
2013 a fost un an excelent pentru televiziunile Grupului Intact. Posturile au înregistrat creșteri de audiență și își consolidează poziția de lider pe majoritatea intervalelor orare, pe cele mai importante target-uri de audiență. Antena 1 deține, cu multe dintre producțiile sale de divertisment, prima poziție în clasamentul audiențelor, Antena 3 rămâne liderul incontestabil al televiziunilor de știri, rating-ul show-urilor Antena Stars se înscrie pe o pantă ascendentă de la lansare, iar Euforia TV a crescut cu peste 50% în Prime Time.  Comparativ cu 2012, numărul românilor cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani a fost în creștere în 2013, pe toate intervalele orare. Cele mai importante aprecieri sunt înregistrate pe segmentele orare: Morning, Day Time și Late Fringe. Varietatea de show-uri internaționale, seriale, documentare, emisiuni sportive, dar și cea a producțiilor proprii, difuzate de televiziunile Intact, au atras un număr sporit de telespectatori din target-ul comercial. În Day Time, “Antenele” dețin poziția de lider de audiență.

Creșteri importante se înregistrează și pe targetul All Urban, unde posturile IMG s-au impus și au păstrat poziția de lider de audiență în Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe. Cea mai importantă apreciere s-a petrecut în Late Night (8%), unde sunt difuzate producții precum “Un show păcătos” (cu Dan Capatos), la Antena 1, ”În  gura presei” (cu Mircea Badea, la Antena 3),  “Agentul VIP” (Cristian Brancu), “Star News” și “Necenzurat” (cu Adriana Bahmuțeanu) la Antena Stars. 

La nivel de trusturi, pe un interval de măsurare de 24 de ore, producțiile marca Intact sunt mai vizionate decât cele ale trustului CME, principalul competitor. Diferența de audiență este 1,3 puncte de market share, pe tot anul 2013. Marile show-uri ale Antenei 1, X Factor, Next Star, IComedy, Te cunosc de undeva! sunt doar câteva dintre show-urile care se bucură de aprecierea românilor și care au avut audiențe importante în anul ce tocmai s-a încheiat. 

 Cea mai mare diferență de audiență în favoarea Intact, comparativ cu 2012, 8,6 puncte de market share, s-a înregistrat, pe parcursul anului 2013, în Day Time. “Mireasă pentru fiul meu” (show lider de audiență în marea majoritate a difuzărilor), producțiile marca Observator la Antena 1, apoi “Star Magazin” (Andra Trandaș), “Necenzurat”  (Adriana Bahmuțeanu) de la Antena Stars, “Se întâmplă în România” (Maria Coman), “Esențial” (Alina Petrescu) și Știrile Antenei 3 sunt emisiile care contribuie la înregistrarea acestui procent de audiență. 



Access este un alt interval orar în care emisiunile televiziunilor Grupului Intact domină categoric audiențele. Acces direct și Observatorul orei 16 sunt, în majoritatea edițiilor difuzate, lider autoritar de audiență. În același interval orar, 16,00 - 19,00, sunt difuzate, de asemenea, producțiile “100 de minute” (Alessandra Stoicescu), “La ordinea zilei” (Dana Grecu și Radu Tudor) la Antena 3, dar și “Star Magazin (Andra Trandaș) de la Antena Stars.

Late Night este un alt important interval în care emisiunile “Antenelor” conduc detașat clasamentul trusturilor.

Antena 1, creșteri importante de audiență în fiecare lună
Începând cu luna ianuarie, Antena 1 a avut creșteri constante de audiență, în rândul publicului comercial, lună de lună, în toate intervalele orare. Cea mai importantă apreciere se înregistrează în intervalul Day Time, în care sunt difuzate ambele ediții ale emisiunii “Mireasă pentru fiul meu”, precum și știrile marca Observator. Procentul de creștere în acest interval orar, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, este de 30%. Și în Prime-Time, audiențele Antenei 1 au avut o evoluție ascendentă, procentul de creștere al cotei de piață fiind de 14%.

Anul 2013 s-a încheiat cu rezultate excelente pentru Antena 1: show-urile de Revelion au fost lider absolut de audiență, atât în rândul publicului All Urban, cât și Comercial sau Național, înregistrându-se între cele mai urmărite emisiuni de divertisment ale anului.



Antena Stars
Postul monden al Antenei Group, relansat în luna decembrie a anului 2013, a cunoscut aprecieri pe toate intervalele orare, cea mai importantă dintre ele fiind pe segmentul Morning, interval în care telespectatorii pot urmări show-ul “Star Matinal”. Procentul de creștere al cotei de piață, comparativ cu 2012, este de 40%.



Antena 3
Postul de știri al Intact Media Group este liderul absolut de audiență pe nișa sa. Diferențele față de celelalte televiziuni cu același profil sunt relevante.



2013 a fost un an bun și pentru Euforia TV. Creșteri foarte mari de audiență s-au înregistrat în rândul publicului feminin cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani în Prime Time (57% comparativ cu 2012) și în Late Fringe (73%).



×
Etichete: Intact Media Group
x close