Campania a fost inspirata de cea mai recenta colectie „Dor de romanesc”, de aceea se va desfasura pe o perioada de 10 saptamani ce corespund celor 10 regiuni geografice ale tarii.
In acest demers, Iutta va avea alaturi 10 ambasadoare si numerosi parteneri ce vor oferi premii participantilor.
Castigatorul final va primi geanta de voiaj „Dor calator”, creata saptamanal, impreuna cu participantii acestei campanii, si va fi invitat intr-un tur fotografic al Romaniei pentru scrierea unui jurnal de calatorie.
Care e dorul tau?
De la aceasta intrebare s-a nascut ideea campaniei „Dor de romanesc”, ce poarta chiar numele celei mai indragite colectii Iutta.
Pe www.dorderomanesc.ro se doreste unificarea trairilor puternice in plan national si colectionarea lor intr-un loc comun, ca un manifest pentru frumusetea si bogatia romanescului din fiecare zona geografica a tarii noastre.
Dorul fiecarui participant la campanie va contribui la sublinierea individualitatii acestui sentiment ce ne caracterizeaza ca popor si a aspectelor culturale comune. Dor de un loc, o stare, un om, de o experienta.
Mai multe detalii pe EUFORIA.TV.