Compania şi-a privat astfel abonaţii de relaţia directă cu posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV şi GSP TV.
De atunci, pe adresa Intact Media Group au fost trimise mii mesaje de încurajare.
Cu toții dezaprobă modul de abordare al celor de la RCS-RDS și îndeamnă trustul Intact să continue să se concentreze asupra activității sale, într-un mod profesionist, la fel ca până acum.
Acestea sunt câteva dintre mesajele primite:
“Nu sunt de acord cu scoaterea Antenei 3 din grila de programe. Nu renunţaţi la lupta pentru corectitudine şi legalitate” - Lili, Cluj
“VREM SĂ PRINDEM PROGRAMELE. VREM O REZOLVARE” - Giugea Tanţa, Craiova
“Este o mare mârşăvie! Dacă încearcă şi pe cablu, renunţ la ei” - Anonim
„O SĂ REZILIEZ CONTRACTUL CU RCS. ALTĂ SOLUŢIE NU AM . AVEM PLATIT LA ZI ŞI TOTUŞI SE ÎNTAMPLĂ SITUAŢIA ASTA” - Nerfu Connon, Comuna Dăneşti, judeţul Gorj
“Abuz,abuz,abuz. Sunt alături de ceilalţi utilizatori. Noi în Bucureşti încă recepţionăm Antenele , nu se ştie până când, dar sunt hotărâtă să schimb compania de cablu. Chiar dacă ar fi gratis, nu aş mai rămâne la ăştia.” - Liana, Bucureşti
„Buna ziua, de ce mai plătim abonamentele dacă nu mai vedem Antenele 1,2 si 3? RCS+RDS ne-au încalcat drepturile şi trebuie să răspundă pentru acest abuz! Ruşine!” - Calotă Dorina
„Am fost azi la RCS să cer explicaţi de ce au scos Antenele şi mi-au spus că Antenele s-au retras. Faceţi ceva să rezolvati. La noi în zona, ei au monopol”- Cornel din Oneşti
„Intact ar trebui să îşi menţină acelaşi curaj în faţa puterii” - Comăneci Mircea, Botoşani
„Să le fie ruşine. Se cred mai presus de orice. Antenele erau posturile preferate . Am să plec la alte firme de cablu” - Anonim
„Din moment ce plătesc de la bun început, am semnat un contract, e normal să am posturile pentru care plătesc” - Filimon Ioan Ilie, Arad
Intact Media Group le mulţumeşte tuturor pentru mesaje de susţinere.