Antena 3 CNN Actualitate Media Publicitatea românească, înscrisă în lupta globală. Care sunt formele rapide de propagare a informaţiei

Publicitatea românească, înscrisă în lupta globală. Care sunt formele rapide de propagare a informaţiei

<1 minut de citit Publicat la 17:29 06 Mar 2015 Modificat la 17:29 06 Mar 2015
publicitate.jpg
Mediul rural este " o piaţă nouă pentru publicitatea online ", fiind la un nivel de dezvoltare asemănător cu cel urban din perioada 2007-2008.

Rezultatele studiului de Audienţă şi trafic de internet au fost făcute publice în cadrul evenimentului Ziua Cercetării Media. În plus, agenţiile de publicitate româneşti se înscriu în lupta globală a publicităţii la nivel mondial. 

Agenţiile de publicitate au şanse de reuşită la nivel mondial în mediul online dacă oferă reclame atractive pentru publicul ţintă.

Promovarea online, prin facebook sau prin alte platfome rămâne în continuare o formă rapidă şi solidă de propagare a informaţiei .

Potrivit Biroului Român de Audit al Tirajelor, peste 10 milioane de români sunt utilizatori de internet. Mai exact, este vorba despre 68% din populaţia cu vârste cuprinse între 14 şi 64 de ani.

×
Etichete: publicitate
x close