Paginademedia.ro prezintă audiențele emisiunii La Măruță de ieri, având ca temă violul, program în care au fost difuzate și imaginile cu victima.
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, emisiunea La Măruță a avut o medie de puțin peste jumătate de milion de telespectatori pe minut (cu o zi înainte, avea 640.000). Cifrele au fost apropiate și în minutele în care fata a fost în direct pe post. Pe intervalul emisiunii, Măruță a fost pe locul doi, la 330.000 de telespectactori în urma Acces Direct.
URBAN. Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie de puțin peste 300.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban (cu o zi înainte, erau aproape 400.000). Și pe targetul urban, Măruță a fost după Antena 1, care a avut o medie la orașe de aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut.
COMERCIAL. Locul doi pentru emisiunea La Măruță de ieri și pe targetul comercial, unde a înregistrat 130.000 de telespectatori zîntre 18 și 49 de ani. În comparație cu celelalte targeturi, diferența față de Antena 1 a fost mai mică: Acces Direct, cu Simona Gherghe, avea o medie de 170.000 de telespectatori din segmentul comercial.