Antena 3 CNN Actualitate Media PRO TV, veste cumplită după difuzarea imaginilor cu fata violată

PRO TV, veste cumplită după difuzarea imaginilor cu fata violată

1 minut de citit Publicat la 11:04 23 Iul 2015 Modificat la 11:04 23 Iul 2015
protv.jpg
După ce ProTV a difuzat imagini cu eleva violată din Vaslui audiențele nu au fost deloc pe măsura așteptărilor șefilor. Emisiunea lui Cătălin Măruţă a fost devansată de Acces Direct, emisiunea concurentă a Antenei 1.
Paginademedia.ro prezintă audiențele emisiunii La Măruță de ieri, având ca temă violul, program în care au fost difuzate și imaginile cu victima.

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, emisiunea La Măruță a avut o medie de puțin peste jumătate de milion de telespectatori pe minut (cu o zi înainte, avea 640.000). Cifrele au fost apropiate și în minutele în care fata a fost în direct pe post. Pe intervalul emisiunii, Măruță a fost pe locul doi, la 330.000 de telespectactori în urma Acces Direct.

URBAN. Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie de puțin peste 300.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban (cu o zi înainte, erau aproape 400.000). Și pe targetul urban, Măruță a fost după Antena 1, care a avut o medie la orașe de aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut.

COMERCIAL. Locul doi pentru emisiunea La Măruță de ieri și pe targetul comercial, unde a înregistrat 130.000 de telespectatori zîntre 18 și 49 de ani. În comparație cu celelalte targeturi, diferența față de Antena 1 a fost mai mică: Acces Direct, cu Simona Gherghe, avea o medie de 170.000 de telespectatori din segmentul comercial.

×
x close