Antena 3 CNN Actualitate Media Primul gold romanesc la Cannes in 2013: Alex Haidamac si Natalia Sfetcu iau premiul cel mare la Design / Young Lions

Primul gold romanesc la Cannes in 2013: Alex Haidamac si Natalia Sfetcu iau premiul cel mare la Design / Young Lions

M.T.
2 minute de citit Publicat la 17:43 21 Iun 2013 Modificat la 17:43 21 Iun 2013
Primul gold romanesc la Cannes in 2013: Alex Haidamac si Natalia Sfetcu iau premiul cel mare la Design / Young Lions
Cannes (19.0.2013) Echipa Bokeh, alias Alex Haidamac (24) & Natalia Sfetcu (27) au castigat gold la competitia de Design, destinata celor mai talentati tineri creativi la nivel mondial. In participarea lor la festival, Alex si Natalia au fost sustinuti de Renania, cel mai mare importator si distribuitor de Toatechipamente de protectie din Romania.

Castigatorii au ridicat primul Gold Lion in numele Romaniei, ieri seara, pe scena Palais de Festivals, in fata a 11.000 de spectatori reprezentand varfurile industriei creative la nivel mondial.

Alex si Natalia sunt creativi la agentia Media Concept Store si absolventi ai The Alternative School for Creative Thinking.

In mai putin de 24 de ore ei au rezolvat brieful oferit de Bill&Melinda Gates Foundation.

Ideea lor – ”Unfold the world” a surclasat propunerile celorlalte 17 echipe participante ce au reprezentat varfurile comunitatii de tineri designeri din tari cu traditie in domeniu.

Sunt incredibil de multumit ca am facut atita lume fericita. Ideea ne-a venit aproape imediat ce-am citit brief-ul. In primele 3 ore am rezovat cam tot ce era de rezolvat si ne-am tras un pic sufletul. Pe urma mi-am dat seama ca ideii ii mai lipsea un ultim accent, astfel ca pe structura initiala am adaugat stilizat si harta lumii,” a declarat Alex Haidamac, young designer.

Dupa ce ne-a venit ideea, totul a fost armonios. Ne-am mobilizat fara drama, am lucrat intr-un ritm bun si-am terminat cu mult inaintea celorlalti. Ne-am dorit ca ideea noastra sa raspunda asteptarilor celor de la Bill & Melinda Gates Foundation si in egala masura sa-i convinga pe jurati.”, a declarat Natalia Sfetcu, young strategist.

The Alternative School for Creative Thinking e singura platforma performanta de educatie alternativa in comunicare si marketing si care, in ultimii 8 ani, a facilitat specializarea unui numar de peste 215 de tineri la evenimente de calibru din categoria Cannes Lions, Dubai Lynx sau Eurobest si care se bucura de recunoastere internationala, prin distinctiile pe care le iau anual studentii sau absolventii scolii.

De-a lungul anilor, absolventii programelor The Alternative School au mai luat de doua ori Gold la Roger Hatchuel Academy, Bronz la Print si mentiune la Young Clients, in contextul Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gandirii creative la scara globala.

Pe toata durata festivalului, absolventii The Alternative School for Creative Thinking vor posta pe pagina de Facebook a scolii noutati de la seminarii, workshop-uri si competitii, oferind astfel comunitatii de comuniare si marketing din Romania sansa de a fi la curent cu toate evenimentele ce au loc la cea de-a 60-a editie a Cannes Lions.

In 2013, partenerii scolii au fost Enlightening, Expomedia si Visualart. Ro.

Inscrierea la urmatorul semestru The Alternative School for Creative Thinking are loc incepand de la jumatatea lunii iulie.

×
Etichete: Cannes
x close