Antena 3 CNN Actualitate Media Peste 9,5 milioane de români au urmărit luni televiziunile Intact Media Group

Peste 9,5 milioane de români au urmărit luni televiziunile Intact Media Group

<1 minut de citit Publicat la 13:52 19 Aug 2014 Modificat la 13:52 19 Aug 2014
intact media group.jpg
Posturile Intact Media Group au înregistrat luni, 18 august, audiențe în creștere. "Antenele” au fost lider de audiența atât pe publicul comercial și pe All Urban, cât și pe Național, pe cea mai mare parte din intervalele orare. Astfel, posturile au ocupat primul loc în clasamentul audiențelor, pe Whole Day, Prime-Time, Day Time, Access, Late Fringe, lăsând trustul concurent, CME, pe poziția a doua. Astfel, televiziunile Intact au fost vizionate, timp de cel puțin un minut, de peste 9,5 milioane de români, la nivel Național.




Poftiți pe la noi, cea mai urmărită emisiune de românii din publicul comercial

Cei mai mulți dintre români au ales, luni seară, să urmărească emisiunea "€œPoftiti pe la noi”, de la Antena 1, care a avut un rating mediu de aproape de jumătate de milion de telespectatori din publicul comercial. 

Cea mai urmărită emisiune emisiune a postului Antena 3 a fost Sinteza zilei, care a fost privită de peste jumătate de milion de români din rândul publicului cu vârste de peste 18 ani.  


×
Etichete: Intact Media Group
x close