Parteneriatul anunţat la studiourile ABC este prezentat ca "o alianţă strategică în urma căreia se vor furniza conţinuturi către peste 100 de milioane de internauţi, lunar".
Acordul este valabil începând de luni şi va fi lansat printr-un interviu realizat de George Stephanopoulos, de la ABC, cu preşedintele american Barack Obama, difuzat simultan pe site-urile Yahoo! şi ABCnews.
Postul ABC îi va furniza companiei Yahoo! şi înregistrările emisiunii matinale "Good Morning America", precum şi alte materiale video realizate special pentru web.
"Colaborarea noastră cu ABCnews consolidează poziţia Yahoo! ca site-ul de informaţii numărul unu", a subliniat vicepreşedintele Yahoo! pentru America de Nord şi Sud, Ross Levinsohn.
"Capacitatea noastră de a fi prezenţi pe toate platformele cu un singur produs ne va permite să exploatăm mai bine forţa celor două companii", a spus el, adăugând că orice advertiser ar vrea să lucreze cu o astfel de echipă.