Vârful de audienţă a fost înregistrat la ora 11:21, când Antena 3 a atins 7.4% rating, 683.000 de telespectatori, şi 21% share, fiind lider pe intreaga piaţă.
De 1 decembrie, Antena 3 a propus publicului cinci valori naţionale care au fost susţinute de cinci echipe, formate din realizatorii postului şi invitaţii lor. Pe parcursul întregii zile, realizatorii Antena 3 s-au întrecut să-i convingă pe telespectatori să intre pe www.antena3.ro şi să voteze valoarea care credeau ei că reprezintă cel mai bine România ca brand de ţară. Membrii celor cinci echipe au pregătit surprize, momente inedite şi concursuri neaşteptate.
Media cotei de piaţă pe întreaga zi a fost de 7,7%, Antena 3 clasându-se pe primul loc în clasamentul televiziunilor de ştiri şi pe locul al treilea în topul general.
Tradiţia, continuitatea, umorul, frumuseţea şi personalităţile au fost cele cinci valori pe care jurnaliştii Antena 3 le-au susţinut şi promovat de Ziua Naţională a României, iar seara, la Ediţia Naţională moderată de Mihai Gâdea, fiecare echipă a prezentat un program special, plin de voie bună, care pleda pentru valoarea aleasă. Antena 3 a obţinut o medie de 3,5% rating şi 7,1% cotă de piaţă, o audienţă dublă faţă de următorul clasat în clasamentul posturilor informative.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.