Antena 3 CNN Actualitate Media Oamenii care ne fac să dam “like” și “share” publicității de pe internet vin, în 9 și 10 iunie, la București

Oamenii care ne fac să dam “like” și “share” publicității de pe internet vin, în 9 și 10 iunie, la București

2 minute de citit Publicat la 17:20 04 Mai 2016 Modificat la 17:20 04 Mai 2016
13062227_1372159136143187_3641645939662138404_n.jpg

ICEEfest, cel mai mare festival dedicat Internetului din Europa Centrală și de Est, aduce la București, în 9 și 10 iunie, și o listă importantă de experți focusați pe creativitate.

Câștigători de premii internaționale, lideri cu firme prestigioase în portofoliu, creativii de la ICEEfest 2016 sunt gata să împărtășească din experiența adunată în cadrul unor agenții de renume mondial.

Lista numelor confirmate cuprinde companii care se afla în spatele multora dintre clipurile și campaniile cărora le-am dat like și share în ultimii ani: Zoo (Google), BBH Live, Lola Mullen Lowe, DDB Sweden, R/GA, Palladium, Bold Ogilvy, Simply Zesty, 4 Wise Monkeys plus o lungă listă de agenții specializate în creativitatea de tip VR si AR.

După ce a lucrat la proiecte pentru Bvlgari, Google Play, Kenzo, Samsung, VW sau Chanel, Franc Cheetham va urca acum pe scena ICEEfest ca parte din echipa Zoo, agenția internă de creație din cadrul Google.

Dacă nu te simți bine la locul de muncă îți irosești viața”, spune Mark Aris, co-fondator la 4 Wise Monkeys, una dintre agențiile cu cea mai rapidă dezvoltare din Grecia. În doar 2 ani, Mark și colegii lui au adunat un portofoliu important, din care nu lipsesc mărci precum Carlsberg, Nissan sau Coca Cola, dar și nu mai puțin de 32 de premii naționale și internaționale.

Cu un CV impresionant în cadrul unor agenții importante din Londra, Damola Timeyin este reprezentantul BBH Live în cadrul ICEEfest.

A participat la campanii de succes pentru Old El Paso, Tesco, British Airways, KFC sau The Guardian.

ICEEfest are potențialul de a deveni un eveniment important de anvergură mondială”, spunea Anthony Baker la finalul ediției de anul trecut. Technology Director la R/GA, Anthony revine la ICEEfest pentru a ne ține la curent cu ultimele soluții tehnologice care au schimbat în profunzime modul în care oamenii interacționează cu brandurile.

”Iubesc ideile. Îmi place să încerc lucruri noi. Îmi place să experimentez și să învăț din eșecurile mele”, spune Horacio Chacho Puebla/ LOLA MullenLowe, un alt speaker important.

În 2001 s-a mutat în Statele Unite iar 9 ani mai târziu a creat Ronativ. Graphic designer cu o vastă experiență în zona de comunicare de brand, Cătălin Năstăsoiu vorbește acum cu drag despre România. Va fi o plăcere să ascultăm cum, prin creațiile sale, încearcă să arate lumii o altă față a României.

Lista completă a creativilor care vin la ICEEfest o găsiți pe site-ul oficial: iceefest.com. Tot de acolo aflați și detaliile referitoare la prețurile biletelor pentru ediția din acest an.

  • a ajuns la a 5-a ediție si este organizat, încă de la lansare, in parteneriat cu Orange.
  • Printre cei mai importanți susținători ai festivalului se mai numără anul acesta VolkswagenBCR si Prometheus.
  • Festivalul este încă deschis la parteneriate, detalii aici.  De asemenea, proiectele aflate la început de drum pot sa se promoveze la festival in cadrul unei oferte dedicate lor, disponibila aici.

 

 

 

×
x close