Acestea apar pe sticlă cu sacouri deschise și fără altceva sub ele și citesc știrile la Zjarr TV. Și nu a fost nicio surpriză când, în urma acestei strategii, audiențele au crescut semnificativ. Într-un interviu pentru AFP, patronul Zjarr TV, Ismet Drishti, a declarat: „În Albania, unde știrile sunt manipulate de puterile politice, audiența avea nevoie de o televiziune care prezintă informațiile așa cum sunt ele - goale. Nu vindem sex, reproducem știrile așa cum sunt. Este un gest atât simbolic, cât și de publicitate”.
Datorită succesului uriaș, Drishti plănuiește acum să lanseze două noi programe de știri, în franceză și engleză, pe același model.
Una dintre prezentatoare, Greta Hoxhaj, în vârstă de 24 de ani, a devenit vedetă pe internet de când s-a angajat la postul de televiziune acum trei luni și chiar a primit o ofertă serioasă din Australia, de la un post tv similar. „Am lucrat din greu timp de cinci ani într-o televiziune locală, unde am rămas neremarcată. Nu regret nimic. În doar trei luni am devenit o vedetă”, a spus Greta.