Lara Stone, modelul care este imaginea brand-ului, stă pe spate în această fotografie, în poala unui bărbat îmbrăcat doar în blugi, care o ţine de păr, iar un alt bărbat se află deasupra sa. Scena pare că se desfăşoară într-un parc din mediul urban.
Reclama face parte, se pare, dintr-o serie. Însă cea care ilustrează acest articol este cea care i-a determinat pe activişti să spună că sunt folosite imagini din timpul unui viol în grup pentru a vinde haine.
Guvernul australian a cerut înlăturarea panourilor publicitare cu aceste reclame. “Consiliul a decis că, deşi actul în cauză poate fi consensual, impactul general şi impresia cea mai probabilă este că scena sugerează violenţa şi violul”, a spus un purtător de cuvânt, citat de New York Daily News.
“Considerăm că imaginea este înjositoare pentru femei, ea sugerând că este o jucărie pentru acei bărbaţi”
Reclamele provocatoare nu sunt ceva nou pentru designer şi această marcă. În New York City, anul 2008, locuitorii din Soho au protestat faţă de un panou publicitar uriaş care o prezenta pe actriţa Eva Mendez în timp ce se îmbrăţişa, într-un mod nu tocmai ortodox, cu doi bărbaţi.