Grupul de media Havas, din Marea Britanie, care se ocupă cu achiziția de spațiu publicitar pentru mari clienți precum Royal Mail, BBC sau Hyundai, a decis să stopeze pentru moment cumpărarea de reclame prin Google și YouTube, potrivit unui anunț al agenției, scrie AdAge.com, citat de paginademedia.ro.
Potrivit sursei citate, decizia vine în contextul unei investigații a The Times care a dezvăluit că anumite reclame apar alături de conținuturi compromițătoare.
„Avem obligația să ne îngrijim ca reclamele clienților noștri din Marea Britane să fie poziționate în contextul corect și să fim asigurați că mediul este unul sigur, reglementat și care să contribuie la obiectivele brandului”, a spus Paul Frampton, director executiv al Havas Group UK, într-o declarație de presă.
El a mai adăugat că Havas va rămâne pe poziție până când „vom avea încredere în abilitățile Google și YouTube de a livra la standardele pe care noi și clienții noștri le dorim”.