Cea de-a doisprezecea ediţie Next Star s-a impus ca lider detaşat de audienţă, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional. Românii au preferat spectacolul oferit de talentaţii prichindei de la Next Star, în detrimentul serialului Suleyman, dar şi a ultimei semifinale Eurovision, în intervalul comun de difuzare.
Astfel, Next Star a fost urmărit aseară în medie de peste 938 000 de telespectatori la nivelurban, înregistrând un rating mediu de 9.3% şi 17.8% cotã de piaţã, cu mult peste celelalte posturi concurente. Locurile doi şi trei au fost ocupate de Kanal D şi, respectiv, Pro TV, care au înregistrat în intervalul 20:29-23:01 doar 6.6% rating şi 12.6% cotă de piaţă. In intervalul comun de difuzare, Next Star a spulberat şi ultima semifinală Eurovision, difuzată la TVR 1, care a ocupat abia cea de-a cincea poziţie în topul audienţelor.
Ierarhia s-a păstrat şi pe segmentul naţional, Next Star fiind preferatul românilor, cu 8.4% rating şi 16.9% cotă de piaţă. Pro TV a ocupat poziţia secundă, cu 7% rating şi 14.2% share, în vreme ce Kanal D atingea atunci doar 6.2% rating şi 12.5% share.
În minutul de aur, 21:47, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 255 000 de telespectatori la nivel naţional, peste dublu faţă de cei care urmăreau atunci programul oferit de Pro TV.