Timp de un an, userii site-ului publicaţiei au avut acces la un număr de 20 de articole gratuite pe lună. Decizia de limitare va fi pusă în aplicare de la începutul lunii aprilie, iar The New York Times Company a promis că va continua să permită accesul gratuit la un conţinut generos atât pe site-ul publicaţiei, cât şi pe alte platforme digitale (tabletă şi smartphone).
"Ştim că cititorii consideră valoros jurnalismul făcut de noi şi ne aşteptăm ca aceştia să răspundă pozitiv la noile noastre oferte digitale de abonare. Ne angajăm faţă de toţi abonaţii noştri, atât cei de la varianta print, cât şi cei de la variantele digitale, că vom continua să investim şi să dezvoltăm produsele noastre şi că acestea vor rămâne o sursă pentru furnizarea de ştiri demne de încredere, de informaţii şi opinii de calitate în anii care vor veni", a declarat Arthur Sulzberger, Jr, preşedinte şi chief executive officer al New York Times Company.
New York Times Company, care a lansat sistemul digital cu plată în urmă cu un an, a atras 454.000 de abonaţi la pachete diferite care cuprind conţinut furnizat de publicaţiile New York Times şi International Herald Tribune.